کد خبر 158035
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر:

بسیاری از خانواده‌های شهدا مشکل مسکن دارند

بسیاری از خانواده‌های شهدا مشکل مسکن دارند

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در مراسم آغاز ساخت مجتمع چند منظوره آل یاسین گفت: زمانی که به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روم، بسیاری از آن‌ها مشکل مسکن دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در مراسم آغاز ساخت مجتمع چند منظوره آل یاسین که عصر امروز 24 دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: ما تا پایان نیمه سال 1402 هر ماه یک افتتاحیه خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: دارایی‌های بسیاری در این سال‌ها داشته‌ایم که همت کردیم آن‌ها را نگاه‌داریم و برخی از آن‌ها نیز از دست رفته‌اند.

فخاری با بیان اینکه ایثارگران مشکل کهولت سن دارند و این دارایی باید به درد جامعه ایثارگری بخورد، گفت: این دارایی‌ها، مولد خواهد شد تا در سال‌های باقی مانده ایثارگران از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: مدیران قصد دارند این دارایی‌ها برای خانواده شهدا و ایثارگران ملموس باشد و به مولد‌هایی تبدیل شود که برای این قشر استفاده شود.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه مجلس، دولت و شورای شهر به ما کمک کرده‌اند، گفت: اگر به برداشتن موانع قانونی کمک شود، وظایف خود را انجام خواهیم داد. زمانی که به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روم، بسیاری از آن‌ها مشکل مسکن دارند.

فخاری بیان کرد: با افزایش تعاملات در شهر تهران، بازسازی و... را برای این خانواده‌ها انجام خواهیم داد. باید این فرصت را مغتنم بشمریم و به جامعه هدف خود خدمات بیشتری را ارائه دهیم. 

برچسب‌ها