کد خبر 157988
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در گفت‌و‌گو با «حیات»:

جزئیات‌برگزاری‌ چهل‌وپنجمین‌ دوره‌ مسابقات قرآن کریم

جزئیات‌برگزاری‌ چهل‌وپنجمین‌ دوره‌ مسابقات قرآن کریم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم تا 28 دی‌ماه سال جاری به میزبانی اهواز ادامه خواهد داشت.

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان‌ اوقاف‌ و امور‌ خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار حیات درباره برگزاری مسابقات سراسری قرآن‌کریم در کشور گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات در بخش های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء در 2 بخش بانوان و آقایان به رقابت می‌پردازند که مسابقات قاریان مرد در تالار اجتماعات امام رضا (ع) شهرک نفت و در بخش بانوان در سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات از ساعت 15 تا 21 برگزار می‌شود که در بخش آقایان به صورت زنده از شبکه قرآن، شبکه استانی خوزستان، شبکه کربلا و شبکه الاهواز پوشش داده می‌شود.

مجیدی مهر ادامه داد: در اختتامیه مسابقات از چهل‌نفر یعنی در هر رشته از 5 نفر از شرکت‌کنندگان با حضور مسئولان کشور تجلیل و جوایز نقدی اهدا خواهد شد که در نهایت برگزیدگان به مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم حضور می‌یابند.

همچنین در حاشیه این رقابت‌ها برگزاری دو جشنواره مطبوعاتی قلم و قرآن و قاب قرآن نیز از دیگر برنامه های این دور از مسابقات است.

گفتنی است چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از بیست‌و‌سه دی‌ماه آغاز و تا بیست و هشتم ماه‌جاری در اهواز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها