کد خبر 157961
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

صادق ورمزیار در گفتگو با "حیات":

بهترین تصمیم مدیریت استقلال حمایت از ساپینتو بود/ نواقص تیم باید در نقل و انتقالات زمستانی رفع شود

بهترین تصمیم مدیریت استقلال حمایت از ساپینتو بود/ نواقص تیم باید در نقل و انتقالات زمستانی رفع شود

پیشکسوت استقلال عنوان کرد استقلال ضعف‌هایی دارد که باید در پنجره زمستانی نسبت به رفع آن اقدام کند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در حصوص برتری استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال به این برد نیاز داشت و اگر در این بازی مقابل تراکتور نتیجه دیگری رقم می‌خورد و تیم از جام حذفی کنار می‌رفت وارد حاشیه و بحران می‌شد، کما اینکه شکست قبلی مقابل تراکتور در لیگ برتر هم حسابی مساله ساز شد و از همین رو برد مهم و خوبی کسب کردند ولی این نتیجه نباید باعث شود ضعف‌های فنی تیم نادیده گرفته شود و کادرفنی در فرصت باقی مانده باید برای پوشش ضعف‌ها اقدام کند.

وی افزود: چند بازیکن استقلال به شکل مشخص بعد از جام جهانی آن بازیکن سابق نیستند و انگیزه کافی را برای بازی در زمین ندارند و از لحاظ روحی و روانی باید روی آنها کار شود. اینجا نقش یک رهبر درون زمین برای تیم خیلی مهم است که فکر می‌کنم تیم در این مورد دچار ضعف باشد. از سوی دیگر در فاز بازیسازی هم استقلال دچار ضعف و نقص است. تیم مهاجمان خوبی در اختیار دارد ولی وقتی نتواند برای آنها موقعیت ایجاد کند این مهاجمان کاری از پیش نمی‌برند و نتیجه‌اش می‌شود اینکه آمار گل زده تیم در دیدارهای اخیر این چنین پایین می‌آید.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: تیم ضعف‌هایی دارد که باید هرچه زودتر برطرف شود و نیم فصل زمان مناسبی است که کادرفنی با توجه به نیازهای تیم چند بازیکن جذب کند و با تیم کامل‌تری مسابقات را ادامه دهد. استقلال نفرات خوب زیادی در اختیار دارد ولی تیم کامل نیست و در برخی پست‌ها تعدد بازیکن دارد و در برخی پست‌ها یک بازیکن مناسب هم در اختیار ندارد و این چیزیست که در نقل و انتقالات نیم فصل باید برطرف شود. حالا ساپینتو می‌تواند بگوید تیم را ابتدای فصل خودش نبسته است ولی از این فرصت باید استفاده کند که تیم را در نیم فصل با توجه به تفکراتش تقویت کند و مدیریت هم وظیفه دارد خواسته‌های کادرفنی را اجابت کند.

ورمزیار در مورد شایعات تغییر سرمربی استقلال هم توضیح داد: این موضوع قبل از بازی جام حذفی مطرح شده بود و الان دیگر فکر می‌کنم موضوعیتی نداشته باشد. کما اینکه خود فتح الله زاده و سایر اعضای هیات مدیره هم حمایتشان را از ساپینتو اعلام کردند و تصمیم درست هم از نظر من همین است. برکناری ساپینتو یک هزینه روی دست استقلال می‌گذاشت و از سوی دیگر نه باشگاه توانایی مالی جذب سرمربی جدید خارجی را داشت و نه در میانه فصل مربی خارجی می‌توانست به تیم کمک کند و تا بیاید با فوتبال ایران آشنا شود فصل تمام می‌شود و روی آوردن به مربی داخلی هم مشکلات خاص خودش را دارد و بهترین تصمیم حمایت از ساپینتو بود.

 

برچسب‌ها