کد خبر 157840
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

موسوی در گفتگو با «حیات»؛

رفع مشکل کم‌آبی و مسکن، از مهمترین اهداف سفر رییس جمهور به ‌یزد است

رفع مشکل کم‌آبی و مسکن، از مهمترین اهداف سفر رییس جمهور به ‌یزد است

رفع مشکلات مسکن و کم‌آبی از جمله اهداف سفر رییس جمهور به استان یزد است که برای رفع این مشکل، از آبرسانی خلیج فارس به فلات مرکزی و استانهای مرکزی کشور که با همکاری همه بخش‌ها انجام می‌شود کمک گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مقصد دومین سفر از دومین دور سفرهای استانی رئیس‌جمهور، استان یزد است. رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیأت دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

«سید کاظم موسوی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این خصوص در گفتگویی با خبرنگار اقتصادی حیات تصریح کرد: رفع مشکلات مسکن و کم‌آبی از جمله اهداف سفر رییس جمهور به استان یزد است که برای رفع این مشکل، از آبرسانی خلیج فارس به فلات مرکزی و استانهای مرکزی کشور که با همکاری همه بخش‌ها انجام می‌شود کمک گرفته خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: افتتاح خط پشتیبان و انتقال آب شرب از منابع صنعت در مواقع ضروری، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و سایر طرح‌های حوزه نیرو بصورت همزمان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان یزد است.

عضو کمیسیون تلفیق با تاکید بر اینکه بعد از پایان سفر رییس جمهور به این استان و سایر استانها، وظیفه مدیران استانی است که از بودجه اختصاصی و دریافتی هر استان برای رفع مشکلات بهترین استفاده را کنند، اظهار کرد: در این سفر طرح‌های مهم و بزرگی در حوزه ی آب و مسکن به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ابر پروژه انتقال آب از دریا به استان کلید خواهد خورد.

برچسب‌ها