کد خبر 157826
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

استقلال با تغییرات اندکی نسبت به بازی قبلی با تراکتور امروز به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتور خواهد رفت تا دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برابر این تیم برگزار کند. این دیدار تحت الشعاع تقابل اخیر دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر که به برتری 2 گله تراکتور در تبریز ختم شد، قرار گرفته است و دو تیم در فاصله کوتاهی برای بار دوم مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

در دروازه استقلال احتمالاً بازهم شاهد حضور حسین حسینی هستیم و کاپیتان آبی‌ها با وجود عملکرد انتقادآمیزی که در هفته‌های اخیر در ترکیب این تیم داشته کماکان بدون رقیب است و به میدان خواهد رفت.

در خط دفاعی زوج سیلوا و یزدانی تنها انتخاب‌های ساپینتو هستند و غلامی و مرادمند فعلاً در اختیار کادرفنی قرار ندارند و دست سرمربی استقلال در این مورد بسته است. در سمت چپ جعفر سلمانی بازی می‌کند و ابوالفضل جلالی همچنان درگیر مصدومیتی است که از جام جهانی قطر سوغات آورده و کوین یامگا هم در سمت راست بازی می‌کند.

روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی و کمی جلوتر از او مهدی مهدی‌پور به عنوان هافبک میانی بازی می‌کنند و یک خط جلوتر هم شاهد بازی سعید مهری هستیم.

مهدی قایدی و محمد محبی زوج بوشهری استقلال به عنوان وینگرهای چپ و راست بازی می‌کنند و امیرارسلان مطهری هم در نوک حمله بازی می‌کند.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

 

برچسب‌ها