کد خبر 157813
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

مجید جلالی در گفتگو با «حیات»:

این سه مربی ایرانی گزینه مناسبی برای نیمکت تیم ملی هستند

این سه مربی ایرانی گزینه مناسبی برای نیمکت تیم ملی هستند

کارشناس فوتبال عقیده دارد فدراسیون باید برای نیمکت تیم ملی سراغ گزینه‌های ایرانی برود.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت نیمکت تیم ملی اظهار داشت: در خصوص نیمکت تیم ملی ما باید از گذشته و اتفاقاتی که رخ داده درس بگیریم و یک نگاهی هم به آنچه در اطرافمان خصوصاً تیم‌های آسیایی و آفریقایی می‌گذرد دقت کنیم. ما سال‌هاست در حال امتحان کردن مربیان خارجی هستیم و در سه جام جهانی گذشته و 2 جام ملت‌ها به آقای کی‌روش فرصت دادیم ولی نتیجه‌ای که به دنبالش بودیم حاصل نشد.

وی افزود: اگر قرار است بدون توجه به برایند اتفاقاتی که رخ داده تصمیم بگیریم مثل گذشته می‌توانیم سراغ افراد امتحان پس داده برویم و بازهم به آنها میدان دهیم ولی واقعیت این است که می‌توانیم از تجربیات خودمان و سایرین استفاده کنیم و الان زمانش است که به مربی ایرانی اعتماد کنیم و به استفاده دوباره از ظرفیت‌های داخلی روی بیاوریم. الان در حال حاضر سه سرمربی ایرانی داریم که توانایی نشستن روی نیمکت تیم ملی و اداره تیم ملی را دارند.

جلالی در ادامه با نام بردن از این سه گزینه گفت: امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و علی دایی سه مربی ایرانی هستند که مناسب هدایت تیم ملی هستند و از لحاظ تجربه و کاریزما و دانش مربیگری و استفاده از ظرفیت‌ها می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند. پیشنهاد من به فدراسیون انتخاب یک نفر از بین این سه گزینه است تا اینکه بخواهیم مجدداً آقای کی‌روش را به خدمت بگیریم یا به برانکو و گزینه‌های این چنینی روی بیاوریم.

برچسب‌ها