کد خبر 157805
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

دستگیری عاملان تیراندازی در ورامین

دستگیری عاملان تیراندازی در ورامین

رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران، یکی از اراذل و اوباش سابقه دار فراری که تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود به همراه 4 نفر از همدستانش در یک عملیات ضربتی در ورامین دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ داریوش صادقی فرد چهارشنبه 21 دی ماه در بیان جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی توسط اراذل و اوباش، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران ضمن رصد تحرکات افراد دخیل، اقدامات ویژه ای را برای دستگیری آنها آغاز کردند.
وی ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی عملیاتی و پلیسی از تردد یکی از اراذل و اوباش مطلع و پس از هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته از متهم دستگیر شده سایر همدستان وی در تیراندازی نیز شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی تعداد 5 نفر از اراذل واوباش که با تیراندازی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند به همراه تعداد 5 عدد ماسک پوششی و پنج تیغه چاقو و قمه دستگیر شدند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها