کد خبر 157786
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

ساخت 800 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران در شهرستان «رباط کریم»

ساخت 800 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران در شهرستان «رباط کریم»

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: با هدف مسکن دار شدن ایثارگران فاقد مسکن،  800 واحد در این مرحله ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حیات؛ «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جمع خبرنگاران از ساخت 800 واحد مسکن برای ایثارگران در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: یک پروژه ساخت مسکن در شهرستان رباط کریم توسط بنیاد شهید با هدف مسکن دار شدن ایثارگران عزیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت 800 واحد مسکن با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تسریع خواهد شد، افزود: انشالله این مسکن ها در یک بازه زمانی کوتاهی ساخته شود و در اختیار ایثارگران قرار بگیرد.

قاضی زاده با بیان اینکه پیمانکار انتخاب شده و مجوزهای مربوطه نیز گرفته شده است، ادامه داد: پیمانکار پروژه انتخاب و تجهیز کارگاه نیز انجام شده و به زودی عملیات خاکبرداری انجام می‌شود. اطمینان خاطر می‌دهیم که بنیاد حمایت می‌کند و کار سرعت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه توسعه پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: متاسفانه در مناطق محدودی زمین داریم، در نقاطی که بتوانیم مسکن بسازیم و در محدوده شهر باشند هدف گذاری شده است و بنیاد پیگیری می‌کند تا مجوزهای لازم را بگیرد و انشاالله بر اساس وسعت زمین عملیات ساخت حدود 50 هزار واحد مسکونی در کل کشور برای ایثارگران اجرایی خواهد شد. 

خانه دار شدن 650 هزار نفر از جامعه ایثارگران در طرح جهش ملی مسکن

وی همچنین از خانه دار شدن 650 هزار نفر از جامعه ایثارگران در طرح جهش ملی مسکن خبر داد و گفت: 650 هزار نفر از عزیزان خانواده ایثارگر فاقد مسکن هستند لذا پیگیری می‌کنیم تا انشاالله آنها نیز خانه دار شوند.

قاضی زاده ادامه داد: یک گروه 80 هزار نفره هیچ خدمتی تا کنون از ما دریافت نکردند.

برچسب‌ها