کد خبر 157512
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

سردار رادان مطرح کرد؛

حرکت پرشتاب و عالمانه فراجا به سوی تحقق مقتدر و حرفه‌ای

 حرکت پرشتاب و عالمانه فراجا به سوی تحقق مقتدر و حرفه‌ای

سردار رادان با اشاره به اینکه حرکت پرشتاب و عالمانه فراجا به سوی تحقق مقتدر و حرفه‌ای است، گفت: فراجا سازمان عظیم بوده که رسالت سنگینی بر عهده دارد زیرا تامین امنیت و آسایش عمومی در کشور به رغم کمبود ها و نیازهای اساسی از گام های بزرگ این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشوردر مراسم تودیع و معارفه خود که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: همه می دانیم که فراجا چه سازمان عظیمی است و چه رسالت سنگینی بر عهده دارد؛ تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور، به رغم کمبودها و نیازهای اساسی نه کاری است خرد. از تک تک کارکنان فداکار و مسئولان پرتلاش که تاکنون این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده اند تشکر و قدردانی میکنم.

وی افزود: با معظم له و با آحاد ملت شریف پیمان میبندم آنچه در توان دارم به کار گیرم و با بهره گیری از هدایت ها، حمایت ها و دعاهای ایشان پشتیبانی همه جانبه ستاد کل نیروهای مسلح، دولت، مجلس، قوه قضاییه، دیگر نهادها و سازمان ها و به ویژه با همت و کوشش بی دریغ کارکنان روز به روز بر گسترش و بهینه سازی خدمات انتظامی به مردم بیفزایم.

فرمانده کل فراجا گفت: حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی، سرلوحه آرمان های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است. برای این جهاد خدا پسندانه برنامه ها و نیازهای روشنی داریم.

سردار رادان افزود: خوشبختانه پیشینه سال‌ها خدمت انتظامی در رده‌های گوناگون صفی و ستادی، در شرایط پر فراز و نشیب و متفاوت جغرافیایی، ملی و فراملی و خصوصا تصدی مرکز مطالعات راهبردی فراجا در سال‌های اخیر و تدوین اسناد بالادستی و نیز معماری آینده سازمان با مشارکت گسترده صاحبنظران که مورد تاکید و استقبال ستاد کل نیروهای مسلح نیز واقع شد، این امید را ایجاد می‌کند که با مدد و فضل الهی در انتظار روزهای پر امید ‌و سرشار از موفقیت باشیم.

برچسب‌ها