کد خبر 157389
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

شایعه در شهر: فتح‌الله‌زاده به دنبال بازگرداندن مجیدی؟!

شایعه در شهر: فتح‌الله‌زاده به دنبال بازگرداندن مجیدی؟!

با وجود تاکید اعضای هیات مدیره استقلال مبنی بر ادامه همکاری با ساپینتو، شایعاتی مبنی بر تلاش فتح الله زاده برای استخدام فرهاد مجیدی مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال این روزها و پس از شکست 2 بر صفر در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور در تبریز درگیر حواشی و مشکلاتی شده و اعتراض‌ها به عملکرد ضعیف تیم از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و پیشکسوتان و همچنین هواداران این تیم به اوج خود رسیده و این موضوع موقعیت شغلی ساپینتو در ایران و جایگاهش روی نیمکت استقلال را با خطر جدی روبرو کرده است، تا جایی که صحبت از نشست فوری هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت نتایج تیم و ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی مطرح شد و این نشست امروز در حال انجام است.

دقایقی قبل، پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه در گفتگو با خبرنگاران از ادامه همکاری با ساپینتو و در جریان نبودن مبحث برکناری یا استعفای او خبر داد تا به نوعی شایعاتی که مبنی بر مذاکره با سایر گزینه‌ها شکل گرفته رنگ ببازد ولی اخبار تایید نشده از گوشه و کنار اینطور نشان می‌دهد که جایگاه سرمربی پرتغالی چندان محکم نیست و بازی با تراکتور در جام حذفی آخرین فرصت او برای بهبود وضعیت تیم است.

در این میان در شایعاتِ مطرح شده حاکی از تلاش علی فتح الله زاده برای بازگرداندن فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال است و حتی عنوان شده که مدیرعامل آبی‌ها برای مذاکره با او به زودی راهی دوبی خواهد شد.

با توجه به قراردادی که مجیدی با الاتحاد کلبای امارات دارد و اینکه خودش ابتدای فصل استقلال را به مقصد این تیم رها کرده بعید است در این مقطع برای بازگشت به استقلال تیمش را رها کند و حتی اگر خبر تمایل فتح الله زاده برای همکاری مجدد با او درست باشد هم بعید است این مذاکرات به نتیجه مثبتی برسد.

باید دید واکنش باشگاه استقلال و مدیرعامل آن نسبت به شایعات مطرح شده چیست و زمان نشان خواهد داد که این اخبار تا چه حد صحت دارد.

برچسب‌ها