کد خبر 157387
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی

مراسم سومین سالگرد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور خانواده های شهدا و مردم شهید پرور کشورمان در جوار مزار شهدای گمنام امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حیات؛ مراسم یادبود شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدای سانحه هواپیمایی برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام و المسلمین بی آزار تولیت امامزاده صالح (ع) گفت: به احترام و به منظور پاسداشت شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی و خانواده آنان هرسال مراسمی را  برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: از زمانی که با خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی معاشرت دارم خوشبختانه دیدگاه ها و تفکر والای فرهنگ اسلامی را در آنها می بینیم.

تولیت امامزاده صالح (ع) افزود:  این شهدا در مسیر علم و معرفت شهید شدند در میان آنها فرزندانی بودند که به گفته خانواده هایشان زیارت عاشورای آنها در هر شرایطی ترک نمی شد و پای ولایت و اسلام ایستاده آمد.

وی ادامه داد: سالها به احترام شهدا و خانواده های آنها این مراسم یادبود را برگزار خواهیم کرد و یاد و خاطره این جوانان  را هرساله گرامی می داریم. این خانواده ها در مقام جناب ابراهیم جای دارند.

گفتنی است، مراسم سومین سالگرد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور پرشور مردم با اجرای مداح اهل بیت مرتضی طاهری ادامه یافت و در این مراسم گروهی از دانش‌آموزان با اجرای سرود حماسی و خواندن دلنوشته هایی یاد و خاطره شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی را گرامی داشتند.

برچسب‌ها