کد خبر 157219
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

سیدمحمد حسینی در گفتگو با "حیات"

مقابل استقلال انگیزه داشتم ولی دنبال انتقام نبودم/ در جام حذفی هم آنها را شکست می‌دهیم

مقابل استقلال انگیزه داشتم ولی دنبال انتقام نبودم/ در جام حذفی هم آنها را شکست می‌دهیم

مدافع میانی تراکتور در مورد تقابل با استقلال و برتری در این بازی مهم و حساس صحبت کرد.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تراکتور با استقلال و برتری در این بازی اظهار داشت: این برد برای ما خیلی مهم بود چون بابت نتایج اخیر تحت فشار بودیم و به آن نیاز داشتیم. بازی خیلی سختی بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و در طول 90 دقیقه سوار بازی بودیم و هیچ موقعیتی هم به استقلال ندادیم و اجازه ندادیم به دروازه تیم ما فشار بیاورند، کاملاً مستحق این برد بودیم و حتمی می‌توانستیم با اختلاف بیشتری برنده شویم.

وی در مورد عملکرد درخشان اخباری در این بازی گفت: برای محمدرضا خوشحالم. او گلر زحتمکش و پرتلاشی است و مزد زحماتش را گرفت و عملکرد خیلی خوبی مقابل استقلال داشت. روی صحنه ضربه ایستگاهی مهدی‌پور با توجه به شناختی که از او داشتم به اخباری گفتم گوشه بالای سمت چپ می‌زند و همینطور هم شد و خدا را شکر این ضربه استثنایی گل نشد چون اگر در آن موقع گل می‌خوردیم کارمان سخت می‌شد و بازی گره می‌خورد.

مدافع تراکتور در مورد انگیزه‌هایش برای این بازی و اینکه آیا به دنبال انتقام از استقلال بود یا نه، توضیح داد: قطعاً هر بازیکنی جلوی تیم‌های مدعی انگیزه مضاعفی دارد و من هم همینطور بودم ولی اینکه به دنبال انتقام و این مسائل باشم اصلا چنین چیزی نیست. من از استقلال شاید ناراحت باشم ولی فکر کردن به مسائل این چنینی تمرکز را از  بازیکن می‌گیرد. من بازیکن تراکتور هستم و به دنبال موفقیت این تیم خواهم بود.

حسینی در مورد تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: از همان اول آقای خمس هم به ما گفته بود که بروید به فکر بردن در هر دو بازی باشید و حالا هم که اولین گام را درست برداشتیم به دنبال برتری مقابل استقلال در جام حذفی هم هستیم و به امید خدا بتوانیم این تیم را در آزادی شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم و فکر می‌کنم توانایی این کار را داشته باشیم.

وی در مورد تفاوت کار با بردیف و خمس هم توضیح داد: خمس یک سرمربی فوق العاده است و کار کردن با او بی نظیر است و همان مدل سرمربی است که من عاشق کار کردن با او هستم. همیشه جنب و جوش زیادی دارد و آدم اکتیوی است و سبک بازی مورد علاقه او پرس از جلو است و من عاشق چنین سبک بازی‌ای هستم. بردیف هم مربی خوبی بود ولی خمس فوق العاده است و ضمن اینکه به من هم ظاهرا اعتقاد بیشتری نسبت به بردیف دارد.

برچسب‌ها