کد خبر 157218
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال هم با انجام 8 دیدار در سه روز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال هم به پایان رسید و 8 دیدار این هفته از رقابت ها در سه روز مختلف برگزار شد و مثل همیشه برخی تیم‌ها و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و به این بهانه مثل همیشه تیمی منتخب از برترین‌های این هفته از رقابت‌ها تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

گلر تراکتور روز فوق العاده درخشانی در برابر استقلال داشت و هرچه مهاجمان آبی برای باز کردن دروازه این تیم زدند به در بسته خورد و اجازه نداد کار این تیم گره بخورد، اوج هنرنمایی او روی ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور بود که به زیبایی هرچه تمام‌تر ضربه او را مهار کرد و بهترین گلر هفته بود.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (پرپسپولیس)

او هم در کنار اخباری درخشش جامانده‌های فهرست کی‌روش از جام جهانی را تکمیل کرد و در دیدار با نساجی 2 گل از 5 گل تیمش را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند تا یکی از بهترین های هفته پانزدهم باشد. او این روزها در ترکیب پرسپولیس حسابی خوش می‌درخشد.

 

مدافع میانی: عزت اله پورقاز (هوادار)

مدافع میانی با تجربه تیم فوتبال هوادار از ابتدای فصل عملکرد کم نوسانی در ترکیب این تیم داشته و ستون دفاعی محکمی برای تیم ساکت الهامی بوده و مقابل ذوب آهن هم در کنار عملکرد دفاعی قابل قبول، تک گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن هوادار در این میدان باشد و یکی از برترین‌های هفته پانزدهم لیگ.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

بعد از درخشش در دربی با زدن دو گل به استقلال، در دیدار مقابل نساجی که تیم سابقش است هم عملکرد قابل قبولی داشت و کلید برد پرگل تیمش را با زدن گل اول از روی نقطه پنالتی زد و در سایر دقایق بازی هم عملکرد دفاعی قابل قبولی داشت و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت.

 

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (سپاهان)

مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان کم کم خودش را به ترکیب اصلی طلایی پوشان تحمیل کرد و باعث شد مورایس مجبور شود برای حضورش در ترکیب پست امید نورافکن را تغییر دهد تا هر دو بازیکن با کیفیت را در ترکیب اصلی داشته باشد. زکی‌پور مقابل مس اشتباهی در فاز دفاعی نداشت و اجازه نفوذ به حریف نداد و زوج خوبی هم با فرشاد احمدزاده شکل داده و در حملات به تیمش کمک کرد.

 

هافبک دفاعی: صفا هادی (تراکتور)

به خوبی جانشین مهدی کیانی در پست هافبک دفاعی تراکتور شده و از عقب زمین به خوبی در کنار بازی تخریبی و جلوگیری از شکل گیر حملات سرعتی استقلالی‌ها و تکل های به موقعش، توانست در پخش توپ و طراحی حملات از عقب زمین هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد و از بهترین های تیمش مقابل استقلال لقب بگیرد.

 

هافبک هجومی: محمد عمری (پرسپولیس)

ستاره جوان این روزهای پرسپولیس کسی نیست جز محمد عمری که با درخشش خودش خلاء نبود مهاجم در تیم را پوشش داده است و بعد از نمایش درخشان مقابل گل گهر و زدن گل برای تیمش، مقابل نساجی هم دو بار دروازه حریف را باز کرد تا ستاره تیمش در این دیدار باشد.

 

هافبک میانی: اریک بایناما (گل گهر)

خرید جنجالی گل گهر که بازیکن خوب و با کیفیتی نشان داده و در خدمت تیم است، در بازی با صنعت نفت مزد زحماتش را گرفت و با هوشمندی و وقت شناسی یک ضربه دقیق به توپ زد و دروازه حریف آبادانی را باز کرد تا سه امتیاز مهم و حیاتی برای تیمش به ارمغان بیاورد.

 

مهاجم: محمد قنبری (تراکتور)

عنوان بهترین بازیکن هفته پانزدهم برازنده مهاجم تراکتور است که عملکرد درخشانی مقابل استقلال داشت و بدون توجه به نام و آوازه تیم حریف دو بار دروازه آبی ها را در تبریز باز کرد تا یک تنه سه امتیاز ارزشمند و حیاتی برای سرخپوشان تبریزی به ارمغان بیاورد.

 

مهاجم: لوسیانو پریرا (مس رفسنجان)

مهاجم با تجربه مس که فصل قابل قبولی تا اینجا نداشته و نتوانسته انتظارات را از خودش برآورده کند، بازی با پیکان عملکرد خوبی داشت و اگرچه پایش به گلزنی باز نشد ولی با دادن دو پاس گل توانست ستاره تیمش در این پیروزی و کسب 3 امتیاز مهم باشد.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

ستاره سپاهان در جریان برتری دو گله مقابل مس کرمان بود، یک گل زد، یک گل دیگر او در شرایط مشکوک مردود اعلام شد و در نهایت پاس گل دیگر تیمش را به محمد علی‌نژاد داد و البته یک فرصت خیلی خوب دیگر هم داشت تا روز درخشانی در رقم زدن برتری مقابل حریف کرمانی داشته باشد.

 

برچسب‌ها