کد خبر 157215
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

بازی حذفی آخرین فرصت ساپینتو؛

عنایتی نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

عنایتی نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

نتایج چهار هفته اخیر استقلال موجب شده هیات مدیره باشگاه به دنبال تغییر در کادرفنی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیدار مقابل تراکتور در تبریز تن به شکست دو بر صفر داد تا نیم فصل نخست لیگ برتر را در فاصله 5 امتیازی با صدرجدول به پایان برساند و این وضعیت باعث نارضایتی کادرمدیریتی باشگاه شده است.

از سوی دیگر با توجه به اختلافاتی که میان ساپینتو و علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال رخ داده است و شروع آن به نوعی از ماجرای کمپ محروم حجازی جرو بحثی که در خصوص آن شکل گرفت، احتمال این قطع همکاری پیش از این هم وجود داشت و حالا حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه صحبت از نشست اعضای هیات مدیره برای بررسی وضعیت کادرفنی کرده است که نشان می‌دهد ماجرای تغییر سرمربی در استقلال جدی است.

با این وجود مشکلات مالی عدیده استقلال از طرفی هم مانع جدی برای اخراج ساپینتو است و مدیران باشگاه ترجیح می‌دهند او را مجبور به استعفا کنند و از طرف دیگر همین موارد باعث شده آبی‌ها نتوانند به گزینه خارجی برای نیمکت خود در صورت قطع همکاری با ساپینتو فکر کنند و از همین رو اگر تغییری روی نیمکت تیم شکل بگیرد، جانشین ساپینتو بدون شک ایرانی خواهد بود.

مسئولان باشگاه استقلال صحبت‌هایی ابتدایی با امیر قلعه نویی و جواد نکونام داشتند ولی این دو نفر برای حضور روی نیمکت تیم پاسخ منفی داده و اعلام کردند در این مقطع به استقلال بر نمی‌گردند و در حال حاضر سه گزینه جدی مد نظر مسئولان باشگاه است که هیچ کدام تجربه کافی برای نشستن روی نیمکت را ندارند.

رضا عنایتی، خسرو حیدری و مهدی پاشازاده سه گزینه ای هستند که مسئولان باشگاه استقلال به فکر استفاده از آنها افتاده اند و در این بین رضا عنایتی با توجه به تجربه بیشتری که نسبت به دو گزینه دیگر دارد و سابقه نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری را دارد.

به هر جهت بعید است در این مقطع استقلال دست به تغییر سرمربی بزند و احتمالا ساپینتو در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور هم روی نیمکت استقلال حضور خواهد داشت ولی این آخرین فرصت مرد پرتغالی خواهد بود و در صورت شکست و حذف آبی ها همکاری با او قطع خواهد شد و مسئولان باشگاه نیم فصل دوم را با یک سرمربی جدید آغاز می‌کنند.

برچسب‌ها