کد خبر 156993
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

با حضور ورزشکاران؛

مزار شهید مظفری‌نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی در قم غبار روبی شد

مزار شهید مظفری‌نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی در قم غبار روبی شد

مزار شهید مظفری‌نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی با حضور رؤسای فدراسیون‌های تکواندو و پرورش اندام کشور و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران رشته‌های ورزشی غبارروبی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و سرهنگ پاسدار شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت شهید سلیمانی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاکسپاری شده است، مزار این شهید با حضور رؤسای فدراسیون‌های تکواندو و پرورش اندام کشور و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران رشته‌های ورزشی پیش از ظهر چهارشنبه غبارروبی شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام، ثانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران استانی و کشوری با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن زیارت بارگاه منور بانوی کرامت در این مراسم حضور یافتند.

همچنین در این مراسم هادی تلخابی و محسن سالاری از مدال آوران رشته پرورش اندام کشور مدال‌های طلای قهرمانی آسیای خود را به خانم فاطمه زینلی کهکی همسر شهید مظفری نیا تقدیم کردند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز با اهدای یک لوح و نشان فدراسیون تکواندو به خانواده شهید مظفری نیا از خانواده شهید تقدیر به عمل آورد و اظهار داشت: این باعث افتخار است که دو نفر از همرزمان شهید سلیمانی، شهیدان مظفری نیا و زمانیان که همراه با ایشان به شهادت رسیدند از ورزشکاران رشته تکواندو بودند.

نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نیز ابراز داشت: جامعه ورزش کشور همواره بر این موضوع باور دارد که قهرمانان واقعی شهدا هستند که جان خود را برای امنیت و اقتدار کشور فدا کردند. ‏

وی افزود: امروز نیز هادی تلخابی و محسن سالاری از قهرمانان رشته پرورش اندام کشور مدال‌هایشان را که حاصل سال‌ها تلاش شأن در عرصه ورزش قهرمانی بوده را به خانواده شهید مظفری نیا اهدا کردند که این کار بسیار ارزشمند و نشان از روحیه پهلوانی ورزشکاران ما دارد.

برچسب‌ها