کد خبر 156982
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

غلامرضا ابدالی:

حال «پیروز» خوب است،گردنبند الیزابت مربوط به 20 روز گذشته بود

حال «پیروز» خوب است،گردنبند الیزابت مربوط به 20 روز گذشته بود

در پی انتشار تصویری از«پیروز» با گردنبند الیزابت، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر سلامت او گفت: این گردنبند به صلاحدید تیمارگران و دامپزشکان برای مراقبت از «پیروز» در 20 روز گذشته بسته شده بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ غلامرضا ابدالی درباره وضعیت «پیروز» اظهار کرد: هرگونه‌ای احتمال اینکه «پیروز» در فرآیند رشد کسالت‌هایی پیدا کند، وجود دارد. نکته حائز اهمیت این است که اکنون حال «پیروز» خوب است، هیچ مشکل خاصی ندارد و کاملا سالم است.

وی تاکید کرد: بستن گردنبند الیزابت مربوط به 20 روز گذشته بوده است.این گردنبند در بیمارستان‌ها و فروشگاه‌های حیوانات وجود دارد. بعضا شرایط ایجاب می‌کند که حیوان سر خود را برنگرداند و بدن خود را لیس نزند، بدین جهت این گردنبند بسته می‌شود. این گردنبند بنابر صلاحدید دامپزشکان و تیمارگران در طول دوره مداوا به منظور مراقبت بیشتر از «پیروز» طی یک تا دو روز بسته شد.

ابدالی درباره علت بستن این گردنبند تاکید و خاطرنشان کرد: ضرورت مراقبت از «پیروز» بستن این گردنبند برای او را ایجاب کرده است. مشکل و بیماری خاصی نبوده و نگرانی‌ها نسبت به وضعیت «پیروز» برای این مورد اشتباه است.

برچسب‌ها