کد خبر 156808
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

آزادی 189 زندانی اصفهان به برکت نام حاج قاسم

آزادی 189 زندانی اصفهان به برکت نام حاج قاسم

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی 189 نفر از زندانیانی که دارای شرایط آزادی در قالب این طرح هستند از زندان آزاد شدند.


به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: با ابتکار رئیس توسعه حل اختلاف قوه قضاییه قرار بر این شد که هر استان به مناسبت 63 سال عمر با برکت سردار شهید سلیمانی، دست کم 63 زندانی محکومیت‌های مالی دارای شرایط آزادی را، از زندان آزاد کند.
او ادامه داد: همان گونه که وجود ارزشمند این سردار عزیز در زمان حیات دنیوی برای جهان اسلام منشاء خیر و برکت بود اکنون نیز به یاد و نام این شهید والا مقام، پیشنهاد آزادی جمعی از زندانیان با استقبال مواجه و در تمام استان‌ها به سرعت اجرایی شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان تعداد زندانیانی را که در سراسر کشور مشمول آزادی در قالب این طرح می‌شوند را حدود سه هزار نفر اعلام و اضافه کرد: در استان اصفهان نیز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت، سه گروه 63 نفری یعنی 189 نفر از زندانیانی دارای شرایط آزادی به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
حجت الاسلام جعفری خطاب به همه زندانیان آزاد شده و دیگر مردم خاطرنشان کرد: این آزادی به برکت نام شهید حاج قاسم سلیمانی بو. ده و باید همه ما مرام و تفکر این شهید والامقام را تابلوی راهنمای مسیر زندگی خود قرار دهیم.

برچسب‌ها