کد خبر 156692
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

حشدالشعبی:

شهادت حاج قاسم، نقطه عطف بزرگ جهان اسلام است

شهادت حاج قاسم، نقطه عطف بزرگ جهان اسلام است

یکی از رهبران سازمان حشد الشعبی عراق امروز یکشنبه در سخنانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، شهادت حاج قاسم را نقطه عطف بزرگ جهان اسلام دانست و گفت که «حادثه فرودگاه بغداد یک رویداد عادی نبود، بلکه نقط عطف بزرگی در تاریخ امت اسلام به شمار می‌رود».

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ «یاسر حسین العیساوی» معاون رئیس ستاد عملیات حشد الشعبی عراق در ادامه سخنانش تصریح کرد: «شهید حاج قاسم سلیمانی از نظر ما عراقی است و این را در دفاع از این کشور ثابت کرد».
وی شهادت حاج قاسم را نقطه عطف بزرگ جهان اسلام دانست و تأکید کرد که «حادثه فرودگاه بغداد یک رویداد عادی نبود، بلکه نقط عطف بزرگی در تاریخ امت اسلام به شمار می‌رود».
به گزارش شبکه خبری الغدیر، یاسر حسین العیساوی افزود: «ترور فرماندهان پیروزی بر اساس یک نقشه از قبل طراحی شده اتفاق افتاد».
معاون رئیس ستاد عملیات حشد الشعبی اعلام کرد که «شهیدان سلیمانی و المهندس در خنثی کردن و ناکام گذاشتن توطئه‌های آمریکا در داخل خاک عراق، در رأس هرم مقاومت قرار داشتند».
13 دی ماه 1398، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.
در پی این اقدام تروریستی، در کنار شعله ورتر شدن آتش خشم و انتقام جویی اقیانوس ملت ایران از تروریسم دولتی آمریکا، حزن و اندوه سراسر ایران را فرا گرفت و حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

 

برچسب‌ها