کد خبر 156623
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

مهدی پاشازاده در گفتگو با حیات:

استقلال نیم فصل نیاز به تقویت دارد/ برخی بازیکنان در حد و اندازه نام استقلال نیستند

استقلال نیم فصل نیاز به تقویت دارد/ برخی بازیکنان در حد و اندازه نام استقلال نیستند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در خصوص عملکرد استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: عملکرد استقلال در این بازی به هیچ وجه قابل قبول نبود و در ایجاد موقعیت ضعف داشتند و مس رفسنجان به خوبی راه‌های نفوذ تیم را بسته بود و این جور مواقع که تیم باید به دنبال روش دوم باشد هیچ تغییر خاصی در سبک بازی دیده نشد و در نهایت همان نتیجه‌ای به دست آمد که برآیند بازی بود. 

وی افزود: نبود محبی روی آهنگ هجومی استقلال خیلی تاثیر گذاشته بود و تیم در انتقال توپ به مشکل خورده بود و اینکه نبود یک بازیکن تا این حد به تیم ضربه بزند اتفاق خوبی نیست. من انتقاد بی مورد را دوست ندارم ولی واقعیت ها را باید گفت. 

پیشکسوت استقلال افزود: تا اینجای کار چیزی از دست نرفته و استقلال امتیازات خوبی جمع کرده و اختلاف چندانی با پرسپولیس در صدر جدول ندارد و اگر برای مشکلاتی که در خطوط وجود دارد فکری شود می‌توان همچنان به تیم و قهرمانی امیدوار بود.

پاشازاده در پایان گفت: استقلال نیاز به تقویت دارد و در نیم فصل باید در پست هافبک میانی و نوک حمله بازیکن جذب کند. برخی از بازیکنان حال حاضر هم در حد نام استقلال ظاهر نشدند و بهتر است جدا شوند و نفرات جدید جایگزین شوند. 

 

برچسب‌ها