کد خبر 156434
۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

ترکیب اختمالی استقلال مقابل مس رفسنجان؛ چند تغییر اجباری روی دست ساپینتو

ترکیب اختمالی استقلال مقابل مس رفسنجان؛ چند تغییر اجباری روی دست ساپینتو

استقلال با چند تغییر نسبت به آخرین بازی خودش باید به مصاف مس رفسنجان برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه آژادی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌رود. آبی پوشان با توجه به نتایج هفته قبل به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول رسیده و هم امتیاز با این تیم به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفتند و امید دارند تا با برتری در بازی امروز و با احتمال به امتیاز دادن پرسپولیس مقابل گل گهر در سیرجان به صدر جدول برسند. ترکیب استقلال در این دیدار دستخوش چند تغییر اجباری خواهد بود.

در دروازه آبی‌ها مثل همیشه کاپیتان این تیم حسین حسینی بازی خواهد کرد. در خط دفاع هم پس از دربی ساپینتو دست به تغییر مقابل صنعت نفت زد و با نیمکت نشین کردن رافائل سیلوا، زوج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را به بازی گرفت و عملکرد قابل قبول این زوج باعث شده شانس آنها برای کنار هم قرار گرفتن در بازی امروز هم بالا برود.

در سمت راست خط دفاعی کوین یامگا مثل همیشه بازی می کند و در سمت چپ هم غیبت صلاح حردانی که در بازی قبل در این پست به بازی گرفته شد، شانس جعفر سلمانی را برای حضور در ترکیب اصلی افزایش می‌دهد.

روزبه چشمی و مهدی مهدی پور خط هافبک استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند و در غیاب سعید مهری، زبیر نیک نفس گزینه مناسبی برای ترکیب اصلی است، هرچند ممکن است ساپینتو نخواهد سه هافبک با خصوصیات دفاعی را به صورت همزمان به بازی بگیرد و در این صورت باید از آمانوف استفاده کند که از ابتدای فصل روی خوشی به او نشان نداده است.

یک خط جلو تر مهدی قایدی و ارسلان مطهری مثل همیشه حضور ثابتی در ترکیب اصلی دارند ولی ساپینتو باید به فکر جای خالی محبی محروم در این دیدار باشد. اگر ساپینتو بخواهد یک وینگر جایگزین محبی کند حضور رضا میرزایی در ترکیب اصلی در این پست یا انتقلاش به دفاع و آمدن یامگا به یک خط جلوتر محتمل است ولی در غیر این صورت سجاد شهباززاده و پیمان بابایی گزینه های مناسب اضافه شدن به خط حمله در کنار ارسلان مطهری و مهدی قایدی خواهند بود.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – سجاد شهباززاده – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

برچسب‌ها