کد خبر 156280
۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

نماینده رئیس بنیاد شهید در امور مدافعین حرم به «حیات» خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مشهد

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مشهد

نماینده رئیس بنیاد شهید در امور مدافعین حرم از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در شهر مقدس مشهد با حضور معاون رئیس جمهور خبر داد.

محمد عطائیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: همزمان با  سفر استانی آقای قاضی زاده هاشمی به استان‌ خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد پیشنهاد برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ارائه شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این یادواره بعد از نماز مغرب و عشاء در ساعت 18 با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در برگزاری این مراسم معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی سپاه امام رضا (ع) و تمام دستگاه های اجرایی مشهد کمال همکاری را با ما داشتند.

عطائیان با بیان اینکه تبلیغات لازم در خصوص اطلاع رسانی این یادواره به انجام رسیده است، گفت: با استفاده از ظرفیت صدا و سیما تیزرهای یادواره شهدای مدافع حرم در چند نوبت پخش و همچنین از ظرفیت تبلیغات محیطی شهر مشهد در این خصوص استفاده شده است.

وی در ادامه از سخنرانی قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این یادواره خبر داد و گفت: از تمامی مقامات استانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره دعوت به عمل آمده تا ما شاهد حضور حداکثری باشیم.

برچسب‌ها