کد خبر 156126
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

قاضی‌زاده هاشمی در نشست شورای مشاوران وزرا در امور زنان:

60 درصد از افراد تحت پوشش بنیاد شهید، بانوان هستند

60 درصد از افراد تحت پوشش بنیاد شهید، بانوان هستند

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 60 درصد از 3.5 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «حیات»؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دویست و یکمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور زنان که عصر امروز 5 دی ماه برگزار شد، گفت: زنان، مادران، دختران و … نقش محوری ‌و بی نظیری دارند؛ نقش همسر و مادر در زندگی بسیار مهم است.

وی افزود: به موضوع زن ‌و حفظ خانواده همه ما باید نگاه ویژه ای داشته باشیم و باید نسل سالم از لحاظ جسمی و معنوی داشته باشیم. مابقی عالم موضوع معیشت و … را دارند، اما مفهوم خانواده مسئله خاص با جایگاه اسلامی است.

معاون رییس جمهور بیان کرد: کم کاری در سال‌های اخیر داشته ایم و در حوزه ایثار و شهادت باید کارهای خوبی انجام شود. ما و معاونت امور زنان به صورت گسترده، شبکه ای از مشاوران را در همه دستگاه های کشور داریم که کارهای خوبی می‌توان با آن انجام داد.

رئیس بنیاد شهید و اموز ایثارگران گفت: موضوع اشتغال مهم است و اکثر جامعه تحت پوشش ما بانوان هستند؛ 60 درصد از 3 و نیم میلیون نفر تحت پوشش ما بانوان هستند. در هر دستگاهی مشاوران ایثارگران و بانوان می‌توانند در کنار هم قرار گیرند و اقدامات مشترک خوبی را انجام داد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: همکاران مشکلات ایثارگران را در دستگاه ها پیگیری می‌کنند و سفرهای متفاوتی در این مدت به جهت رفع مسائل ایثارگران انجام شده است.

برچسب‌ها