کد خبر 156095
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

پیشقدم در گفت‌وگو با حیات:

دفتر پست روستای انجم آباد افتتاح شد

دفتر پست روستای انجم آباد افتتاح شد

مدیر منطقه پست جنوب تهران گفت: دفتر پست روستای انجم آباد صبح امروز باحضور احمدی فرماندار رباط کریم و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی پیشقدم  مدیر منطقه پست جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی حیات؛ درباره افتتاح و بهره برداری دفتر پست روستای انجم آباد اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت و شرکت ملی پست به جهت  افزایش سطح دسترسی و حمایت از کسب و کارهای خانگی و تولیدی در روستاها در زنجیره ارسال و توزیع کالا، دفتر پست روستای انجم آباد از توابع شهرستان رباط کریم به جهت ارائه کليه خدمات پستی مردم شروع به کار کرد.

وی افزود: روستای انجم آباد با جمعیت بالغ بر11000 نفر جمعیت بومی و غیر بومی در 14 کیلومتری شهرستان رباط کریم و 12 کیلومتری شهرستان شهریار قرار گرفته است که تاکنون فاقد هرگونه دفتر پست خصوصی و دولتی ارائه خدمات بود.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم فرماندار رباط کریم به جهت اقدام در خصوص راه اندازی دفتر پستی انجم آباد و تسهیل در ارائه خدمات به روستاها از مدیرعامل و مجموعه همکاران شرکت ملی پست تقدیر و تشکر کرد و خواستار برگزاری جلسات کارشناسی در اقدام مناسب در طرح پلاک کوبی و بهنگام سازی کدپستی در روستاها و شهرجدید پرند شد.

برچسب‌ها