کد خبر 156083
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

مشکل بیمه درمان امدادگران حل شد

مشکل بیمه درمان امدادگران حل شد

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از رفع مشکلات به وجود‎ آمده در بیمه درمان امدادگران با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مرتضی مرادی‌پور با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بیمه درمانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، گفت: پیش از این مشکلاتی در بخش استحقاق درمان بیمه امدادگران و نجاتگران به وجود آمده بود که رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امدادونجات، برای حل این مشکل اقدام و در قالب تشکیل یک جلسه اضطراری با نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی مشکلات به وجود آمده را مطرح کردند.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه جدیدی روز گذشته میان جمعیت و نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی منعقد و مقرر شد تا سوابق بیمه و استحقاق درمان امدادگران در انتهای هر ماه با همکاری خزانه‎‌داری، امور مالی و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر پرداخت شود، بنابراین مشکلات به وجود آمده برطرف شد.

مرادی‌پور با اشاره به این که هر امدادگری که از ابتدای مهرماه تحت پوشش بیمه قرار گرفته و استحقاق درمان هم برای او فعال است، می‌‎تواند از خدمات درمانی بیمه استفاده کند؛ افزود: با حل شدن این مشکل هر امدادگر و نجاتگری که پیش از این هزینه‌های درمان را به صورت آزاد پرداخت کرده است، می‌تواند با اسناد خود به مراکز رسمی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه و هزینه درمان خود را طبق بیمه دریافت کند.

برچسب‌ها