کد خبر 155903
۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

معاون رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه پایگاه خبری «حیات»: به شبکه رسانه‌ای عمومی که پیام ایثار و شهادت را منتقل کند نیاز داشتیم

جهاد تبیین بنیاد شهید با پایگاه خبری حیات

جهاد تبیین بنیاد شهید با پایگاه خبری حیات

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در حوزه خدمات رسانه‌ای، به یک شبکه نیاز داریم که بتواند پیام های مناسب ایثار و شهادت را تولید و به جامعه هدف برساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه پایگاه خبری حیات اظهار کرد: امیدواریم در ادامه کار، روحیه و‌ نگاه مجاهدانه همانند امروز وجود داشته باشد و خداوند بندگان خود را با سختی‌ها آزمایش می‌کند.

وی افزود: ما در حوزه خدمات رسانه‌ای، به یک شبکه نیاز داریم که بتواند پیام های مناسب ایثار و شهادت را تولید و به جامعه هدف برساند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در بنیاد شهید جای همچین فضایی خالی بود؛ واقعا باید نقطه ای باشد که برای فضای رسانه ای سیاست گذاری کنیم و وظایف حوزه رسانه بنیاد را تبیین و تفکیک کنیم که هر کسی چه نقشی را بازی می‌کند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: حیات با توجه به نقش تعریف شده باید از ظرفیت های دیگر و فعالان حوزه انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور استفاده کند و عرصه بین الملل را مدنظر داشته باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این سایت باید چند زبانه باشد و توسعه پیدا کند؛ مرکز اندیشکده‌ای باید پشت حیات باشد، مجوز تلویزیون اینترنتی را می‌توان گرفت و ظرفیت آن را ایجاد کرد تا از تولیدات دیگران نیز استفاده کرد.

وی ادامه داد: در دنیا سازمان های بزرگ با حجم بسیار اندکی نیرو کار خود را انجام می‌دهند و حیات هم با این ظرفیت کارهای بزرگی می‌تواند انجام دهد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: باید کاری فراتر از رسانه‌های دیگر انجام شود؛ حیات باید مرجعیت داشته باشد و کار تکراری انجام نشود.

 

برچسب‌ها