کد خبر 155863
۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

در سومین روز از دی ماه؛

سنگین شدن بار ترافیکی محورهای مواصلاتی با بارش نزولات آسمانی

سنگین شدن بار ترافیکی محورهای مواصلاتی با بارش نزولات آسمانی

در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین و آزادراه ساوه-تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد ترافیک به صورت نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ در حال حاضر ترافیک در آزادراه پردیس-تهران محدوده تونل شماره 3 سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران هستند.

در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین و آزادراه ساوه-تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد ترافیک به صورت نیمه سنگین است.

بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، فارس، قزوین، زنجان، قم، مازندران، سمنان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و در برخی از محور‌های استان‌های البرز، گیلان، یزد، بوشهر و خوزستان بارش باران را شاهد هستیم

برچسب‌ها