کد خبر 155744
۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

محمد مومنی در گفتگو با حیات:

دربی تحت تاثیر بازی های جام جهانی بود/ منتقدین ساپینتو حالا حامی او شده‌اند

دربی تحت تاثیر بازی های جام جهانی بود/ منتقدین ساپینتو حالا حامی او شده‌اند

عضو هیات مدیره استقلال در مورد وضعیت این باشگاه و نتیجه دیدار دربی صحبت کرد.

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی پایتخت بازی جذابی بود و پرگل بود و هواداران دو تیم از دیدن این بازی لذت بردند. فکر می‌کنم این بازی تحت تاثیر جام جهانی بود که به تازگی برگزار شده و روی کیفیت بازی اثر گذار بود. بازیکنان دو تیم هم که جام جهانی حضور داشتند با کیفیت و آمادگی بالایی در زمین حاضر شدند و این روی کیفیت کار آنها مشخص بود. به نظرم تساوی در این بازی نتیجه عادلانه ای بود.

وی افزود: هم استقلال می‌توانست در این بازی برنده باشد و هم پرسپولیس ولی چون استقلال تا دقایق پایانی از حریف جلو بود این حسرت بیشتر برای ما وجود دارد که برد را از دست دادیم و می‌توانستیم با دقایقی مقاومت بیشتر 3 امتیاز را کسب کنیم ولی خب جذابیت فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودنش است. خوبی بازی این بود که هیچ کدام از دو تیم محتاط نبودند و وقتی دو تیم برای برد به زمین بیایند بازی جذابی شاهد هستیم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی و اشتباهش روی گل دوم گفت: به هر حال فوتبال همین است و بزرگترین بازیکنان هم یک روز سرحال نیستند و روزشان نیست و حسینی هم از این قاعده مستثنی نیست و ایراد خاصی هم ندارد. تا در فوتبال اشتباه رخ ندهد تیمی به گل نمی‌رسد و نباید این موضوع را بیش از حد بزرگ جلوه داد. حسینی بارها دروازه استقلال را نجات داده و از بهترین گلرهای فوتبال ایران است.

مومنی در مورد تاثیر نبود تماشاگر در بازی هم عنوان کرد: بدون شک حضور تماشاگر در ورزشگاه به حساسیت و جذابیت بازی کمک می‌کند و دربی بدون تماشاگر به اصطلاح لطفی ندارد. باشگاه استقلال هم تلاش زیادی داشت تا مجوز حضور تماشاگران برای این بازی را بگیرد ولی خب مسئولان صلاح دانستند که این اتفاق رخ ندهد و بازی بدون تماشاگر برگزار شود و امیدوارم در بازی برگشت شاهد حضور تماشاگران باشیم.

وی در مورد عملکرد ساپینتو گفت: از روزی که ساپینتو آمد خیلی ها منتقد او بودند و از او ایراد می‌گرفتند ولی حالا که دیدند استقلال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد حامی او شده اند. تیم شرایط خوبی دارد و نتایج قابل قبولی کسب کرده و البته ضعف هایی هم وجود دارد که به مرور زمان رفع خواهد شد. نکته مهم استقلال این است که هجومی و تماشاگر پسند بازی می‌کند و این همان سبک بازی است که از قدیم استقلال را به آن می‌شناسند.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد فعالیت استقلال برای نقل و انتقالات عنوان کرد: هنوز زود است ولی فعالیت های لازم برای تقویت استقلال در نیم فصل شروع شده و مسئولان باشگاه در حال پیگیری هستند تا استقلال قوی تری در نیم فصل دوم داشته باشیم.

برچسب‌ها