کد خبر 155645
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با حیات:

استقلال به تعویض های اشتباه ساپینتو پیروزی را از دست داد/ خروج حسینی روی گل دوم آماتور بود

استقلال به تعویض های اشتباه ساپینتو پیروزی را از دست داد/ خروج حسینی روی گل دوم آماتور بود

پیشکسوت استقلال در مورد بازی مقابل پرسپولیس و تساوی در این دیدار صحبت کرد.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و همین که این دیدار 4 گل داشت و مردم یک بازی پر گل را شاهد بودند جای شکرش باقی است. به نظرم استقلال می‌توانست در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید و 3 امتیاز را به دست بیاورد ولی تعویض های اشتباه ساپینتو نتیجه را برگرداند و باعث شد پرسپولیس به گل دوم برسد.

وی افزود: ترکیب اولیه ساپینتو خوب بود ولی تعویض هایش به پرسپولیس فرصت این را داد که فشار بیاورد و به هدفش هم رسید. بیرون کشیدن بازیکنی مثل روزبه چشمی و در کنار آن عدم حضور مهدی پور در ترکیب اصلی از اشکالات این چینش بود که باعث شد استقلال برد را با تساوی عوض کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: در این بازی مهدی قایدی عملکرد خوبی نداشت و نشان داد از آمادگی خودش خیلی فاصله دارد. شاید از دست دادن جام جهانی روی روحیه او تاثیر منفی گذاشته است. هرچه بود در این بازی چیزی از مهدی قایدی در دقایق حضورش در زمین ندیدیم.

فنونی زاده با انتقاد از عملکرد حسینی عنوان کرد: برایم جای تعجب است که یک گلر ملی که در جام جهانی هم بازی کرده انقدر روی یک صحنه آماتور عمل می‌کند و واقعاً خروجش روی گل دوم پرسپولیس خیلی بد بود و مقصر اصلی گل دوم پرسپولیس در کنار اینکه مدافعین هم نقش داشتند به نظرم حسینی بود.

وی در پایان با اشاره به عملکرد ساپینتو گفت: سوای این بازی ساپینتو عملکرد فنی خوبی در استقلال داشته و بازی هجومی و تماشاگر پسند به نمایش می‌گذارد ولی رفتارهای او را کنار زمین نمی‌پسندم و در طول چند دهه‌ای که در فوتبال هستم هرگز چنین رفتارهایی نه دیده بودم و نه شنیده بودم. برایم عجیب است در یک بازی که برای تیم پنالتی گرفته‌اند هم جنجال و آشوب به پا می‌کند و رفتارهایش کنار زمین درست نیست و استرس به تیم منتقل می‌کند.

برچسب‌ها