کد خبر 155558
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

شاهرخ بیانی در گفتگو با حیات: دربی بدون تماشاگر مثل یک بازی تمرینی می‌ماند

بدون تعصب می‌گویم شانس استقلال برای برد بیشتر است

بدون تعصب می‌گویم شانس استقلال برای برد بیشتر است

پیشکسوت استقلال هم شانس پیروزی این تیم در بازی امروز را بیشتر از رقیب سنتی می‌داند و عقیده دارد شاگردان ساپینتو اوضاع بهتری دارند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار امروز استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی خاص است و هرچقدر هم بگویند این بازی سه امتیاز دارد و با بقیه بازی ها فرقی ندارد من این را قبول ندارم و این بازی با همه بازی‌های متفاوت است و شرایط آن هم فرق می‌کند و حساسیت بالایی که دارد می‌تواند روی بازی های بعدی دو تیم هم اثر بگذارد، ضمن اینکه دو تیم در کورس قهرمانی هم هستند و امتیاز این بازی خیلی در سرنوشت قهرمانی پایان  فصل تاثیر گذار است.

وی در مورد نبود تماشاگر در بازی امروز عنوان کرد: نکته خیلی مهم این بازی این است که تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند و این اتفاق خیلی بدی است. ما همیشه عادت داریم دربی را در ورزشگاه مملو از تماشاگر ببینیم و سکوها یک طرفش آبی و یک طرفش قرمز باشد و این موضوع روی جذابیت بازی اهمیت زیادی دارد و به بازیکنان استرس و هیجان و انگیزه همزمان وارد می‌کند و اثرش را روی بازی می‌گذارد ولی وقتی تماشاگر نباشد انگار دارید یک بازی تمرینی نگاه می‌کنید.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت دو تیم در این بازی گفت: به نظرم حضور سرمربی خارجی روی نیمکت استقلال خصوصاً یکی مثل ساپینتو که اولین دربی خودش را تجربه می‌کند به سود استقلال است و تحت تاثیر جو و استرس بازی قرار نمی‌گیرد و شانس استقلال از این جهت برای برتری بیشتر است. ضمن اینکه از لحاظ فنی هم اوضاع بهتری در استقلال می‌بینم و نبود دو مهاجم نوک پرسپولیس ضربه سنگینی به قوای تهاجمی آنها خواهد زد. من دوست دارم استقلال ببرد ولی از روی تعصب حرف نمی‌زنم و می‌گویم از لحاظ فنی اوضاع استقلال در این بازی بهتر است و احتمالاً برنده می‌شود.

برچسب‌ها