کد خبر 155461
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

راه حل مدیران باشگاه استقلال برای رفع مشکلات مالی

راه حل مدیران باشگاه استقلال برای رفع مشکلات مالی

باشگاه استقلال درگیر بدهی های خارجی خود خصوصاً به مدافع برزیلی است که در حال تبدیل شدن به مشکل بزرگ برای این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال که در چند وقت اخیر درگیر مشکلات عدیده مالی بوده است، در آستانه دربی پایتخت شرایط خاصی را تجربه می‌کند و مدیران باشگاه در تلاش برای رفع هرکدام از این موانع هستند.

یکی از مشکلات جدی استقلال بدهی به رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی این تیم است که روز گذشته برای باشگاه نوتیس ارسال کرده است و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا با پرداخت بدهی او مانع فسخ قراردادش شوند. در این میان بخشی از طلب او امروز به حسابش نشسته است و طی روزهای آتی بخشی دیگر از طلب او هم پرداخت خواهد شد.

بدهی به کوین یامگا هم مشکل دیگر آبی هاست که باشگاه استقلال در تلاش است تا برای پرداخت بدهی او و قسط دیگر طلب داسیلوا منابع ارزی تهییه کند و احتمالاً طی روزهای آینده به حساب یامگا هم پول واریز خواهد شد.

همچنین در چند روز گذشته، پس از اینکه مسئولان استقلال توانسته‌اند منابعی برای ترزیق پول پیدا کنند، از استراماچونی درخواست شماره حساب کردند. قرار است مسئولان استقلال در چند قسط پول سرمربی سابق آبی‌پوشان را بدهند تا جریمه‌های بعدی را متحمل نشوند.

برچسب‌ها