کد خبر 155422
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛

لزوم ایجاد شرايط زندگى راحت براى شهروندان تهرانى

لزوم ایجاد شرايط زندگى راحت براى شهروندان تهرانى

مهدی چمران گفت: باید برای شهر و مردم شهر شرایطی را به وجود بیاوریم که زندگی آنها در شهر راحت تر، عملیاتی تر و سالم تر باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در آیین اختتامیه چهاردمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و نهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که صبح امروز  دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد:  هر عملی اگر می خواهد درست و منطقی انجام شود بایستی بر مبانی علمی استوار باشد و برای کار علمی انجام دادن نیز در ابتدا باید کار تحقیقاتی و پژوهش کرد.     

چمران با انتقاد از به طول انجامیدن اجرای پروژه ها و کمبود مطالعه برای انجام آن ادامه داد: یکی از مسایلی که در مرکز مطالعات‌ شهرداری مورد توقع است تعریف پروژه است که چه چیزی را باید به عنوان پروژه تعریف کنیم، چرا که تهیه موضوع و چگونگی کار خودش یک کار تحقیقاتی است.

وی گفت: باید برای شهر و مردم شهر شرایطی را به وجود بیاوریم که زندگی آنها در شهر راحت تر، عملیاتی تر و سالم تر باشد، خوشحالم که حدود 2038 اثر در این جشنواره دریافت شده و خود این کار فی نفسه ارزشمند است چرا که باب پژوهش را باز می کند و امیدواریم به نتایج خوبی نیز در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها