کد خبر 155321
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»:

مردم دولت را صادق‌الوعد می‌دانند

مردم دولت را صادق‌الوعد می‌دانند

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی درباره استقبال گرم خراسان جنوبی از رئیس گفت: پیام این استقبال این بود که مردم دولت سیزدهم را دولتی صادق‌الوعد می‌دانند که می‌تواند ملت ما را در مسیر رسیدن به اهدافش کمک کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات آغاز دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم با استقبال معناداری از سوی مردم خراسان جنوبی همراه بود. استقبالی که نشان از حفظ و ارتقا سرمایه اجتماعی دولت در یکسال گذشته و به رغم تمام حوادث و اتفاقات اخیر داشت. حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی که در نخستین سال ریاست جمهوری‌اش موفق به انجام سفر استانی به تمام استان‌های کشور شده بود حالا با دست پر میهمان مردم بیرجند شده بود و چند طرح مهم را هم که در یکسال گذشته با پیگیری دولت به سرانجام رسیده بود افتتاح کرد.

در همین زمینه حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با «حیات» در پاسخ به چرایی استقبال کم‌نظیر مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور گفت: اعتقاد دارم امروز در هر نقطه دیگری از کشور هم اگر برویم این اتفاق مبارک خواهد افتاد. استقبال مردمی از رئیس جمهور حقیقت متن جامعه را به کسانی که دوست ندارند همبستگی و اتحاد و انسجام این مردم را ببینند نشان داد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی درباره پیام استقبال از رئیسی نیز خاطرنشان کرد: نخستین پیام استقبال از رئیس جمهور این بود که مردم تمام طراحی‌های سرویس‌های امنیتی خارجی برای به حاشیه بردن دولت و بی‌اثر کردن تلاش‌هایش را نقش بر آب کردند. پیام دوم این استقبال نیز این بود که مردم دولت سیزدهم را دولتی صادق‌الوعد می‌دانند که می‌تواند ملت ما را در مسیر رسیدن به اهدافش کمک کند.

وی افزود: قطعا مردم دست از آرمان‌هایی که برای تحقق یافتنشان در 40سال گذشته ایستادگی کرده‌ایم بر نمی‌دارند.

نصیرایی درباره آغاز دور دوم سفرهای استانی دولت و تغییراتی که در حوزه انتخابی‌اش در یکسال گذشته اتفاق افتاده است تصریح کرد: در خراسان جنوبی پس از سفر اول آیت الله رئیسی در حوزه‌های مختلف توجهات بسیار خوبی شکل گرفت؛ برای نمونه در حوزه راه و جاده‌سازی بخش زیادی از بدهی پیمانکارها پرداخت شد و آنها نیز مجددا فعالیت خود را آغاز کردند و کار در این حوزه نیز به خوبی در پیشرفت است.

وی ادامه داد: در بحث گازرسانی، آسفالت معابر، فعالیت‌های آبرسانی و دیگر خدمات زیرساختی نیز پس از سفر اول رئیس جمهور شاهد اقدامات مهمی بودیم که البته این رشد و پویایی محدود به خراسان جنوبی نیست و در دیگر استان‌ها نیز می‌توان نمونه مشابه آن را دید.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه تمام این موضوعات در سفر اول رئیس جمهور به بیرجند گذاشته شده بود گفت: در سفر دوم رئیس جمهور بر توجه جدی نسبت به مسئله اقتصاد معدن و صنایع وابسه آن تاکید شد.

نصیرایی ادامه داد: نشست با فعالان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر برکات سفر رئیس جمهور بود که می‌تواند منشا تصمیمات جدیدی باشد.

برچسب‌ها