کد خبر 155308
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

پاسخ سهیل مهدی به سوال «حیات»:

دربی پایتخت بالاخره برگزار می‌شود یا نه؟

دربی پایتخت بالاخره برگزار می‌شود یا نه؟

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص احتمال لغو دربی و همچنین ماجرای حضور تماشاگران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی حیات، در فاصله دو روز مانده به برگزاری مسابقه حساس هفته دوازدهم لیگ برتر میان استقلال و پرسپولیس، هنوز تکلیف نهایی برگزاری این بازی و همچنین حضور یا عدم حضور تماشاگران در صورت برگزاری به طور قطع مشخص نشده است و هر روز اخبار ضد و نقیضی در این خصوص منتشر می‌شود.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در این خصوص اظهار داشت: در مورد برگزاری مسابقه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم نهایی را خواهد گرفت و ما هم تابع قوانین هستیم. تا این لحظه در این خصوص تصمیم نهایی ابلاغ نشده یا اگر هم شده هنوز به دست ما نرسیده است و به محض اینکه تصمیم نهایی در این خصوص به ما برسد آن را رسماً اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه مهدی تاج روز گذشته اعلام کرده بود دربی با تماشاگر برگزار می‌شود هم گفت: در این خصوص هم همانطور که قبلاً گفتم تصمیم با ما نیست و آقای تاج هم فکر می‌کنم از احتمال حضور تماشاگران صحبت کرده بودند. در این مورد هم اگر چیزی ابلاغ شده هنوز به دست ما نرسیده است و اگر مجوز حضور تماشاگران صادر شود ما مشکلی برای این موضوع نداریم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد تصمیم نهایی در خصوص برگزاری بازی و ورود تماشاگران توضیح داد: معمولاً تا 24 ساعت قبل از شروع بازی این موارد به طور قطع مشخص می‌شود و فکر می‌کنم نهایتاً تا فردا دوشنبه این موارد رسماً اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها