کد خبر 155196
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

احتمال خداحافظی رونالدو وجود دارد

احتمال خداحافظی رونالدو وجود دارد

پاتریس اورا می گوید از خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال شگفت زده نمی شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ نشانه های بسیاری از خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال دیده نمی شود. با وجود چند ماه کابوس وار اخیر در دوران بازی کریستیانو رونالدو به نظر نمی رسد او قصدی برای بازنشستگی داشته باشد.

پس از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان او از سوی باشگاه منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد.

برنده 5 توپ طلا در جام جهانی 2022 قطر هم در بعضی بازی ها نیمکت نشین شد. تمامی این اتفاقات به نظر اورا می تواند باعث شود رونالدو در مورد آینده اش تجدید نظر کند.

اورا به Sky Sports گفت:

وقتی با هم صحبت می کنیم بیش تر در مورد زندگی و خانواده بحث می کنیم. درباره این که درباره آینده چه خواهد کرد صحبت نمی کنیم. نمی دانم. نمی دانم که می خواهد از فوتبال خداحافظی کند یا نه. گاهی اوقات وقتی با این حجم از انتقادات رو به رو می شوید، خصوصا که در پایان دوران بازیتان باشید، به نظر می آید به خودتان می گویید احتمالا حالا زمان توقف است. خصوصا وقتی که در تیم ملی هم در ترکیب اولیه نباشید.

رونالدو می خواست بازی کند و آماده باشد. قهرمانی جام جهانی با پرتغال رویای او بود. اکنون او دیگر این رویا را ندارد. اگر رونالدو از فوتبال خداحافظی کند شگفت زده نمی شوم. در حال حاضر کریستیانو رونالدو هر کاری هم که کند باز هم می گویند آدم بدی است و بازیکن بدی است. 

برچسب‌ها