کد خبر 154703
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

میلاد کر: تیم ملی جوانان با حمایت همه جانبه توان جهانی شدن دارد

میلاد کر: تیم ملی جوانان با حمایت همه جانبه توان جهانی شدن دارد

مدافع تیم جوانان ایران در مورد وضعی تاین تیم در اردوی عمان صحبت کرد.

به گزارش حیات و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان ایران با وجود غیبت چند بازیکن تأثیرگذار خود در اردوی عمان توانست در نخستین بازی مقابل جوانان این کشور به پیروزی یک بر صفر برسد.

میلاد کر که در این اردو بازوبند کاپیتانی جوانان ایران را بر بازو بسته است درباره این پیروزی گفت: خوشبختانه با توجه به فاصله کمی که تا بازی های نهایی جام ملت های آسیا داریم هرجه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم بهتر است. هماهنگی بین اعضای تیم بیش از پیش می شود و می توانیم در حد اسم ایران بازی کنیم.

مدافع تیم جوانان ایران افزود: اطمینان دارم روندی که کادر فنی در نظر گرفته است با حمایت تمام ارکان باعث موفقیت تیم ملی جوانان در جام ملت های آسیا می شود.
کر در خصوص توانمندی این تیم برای صعود به جام جهانی جوانان تصریح کرد: من شک ندارم اگر بتوانیم حمایت های لازم را باز هم داشته باشیم قطعا به جام جهانی می رسیم‌. پر از استعداد نهفته در این تیم وجود دارد که با هماهنگی بیشتر در زمان باقیمانده می توانیم به خواسته مان برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی شک تیم ملی جوانان ایران با تکمیل نفرات خود درخشان ظاهر خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارند.

برچسب‌ها