کد خبر 154630
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

معاون فرهنگی بنیاد شهید مطرح کرد؛

شعر؛ ابزار انتقال پیام شهدا

شعر؛ ابزار انتقال پیام شهدا

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال‌های زیادی است که از طریق شعر انتقال پیام می‌دهیم و برای معرفی و انتقال پیام شهدا باید به خوبی از ظرفیت شعر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار که ظهر امروز 20 آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال است معاونت فرهنگی کنگره شعر ایثار را برگزار می‌کند و امسال قرار است که این کنگره در استان قزوین برگزار شود.

وی افزود: ما باید حامی این نوع کنگره ها و جلسات باشیم؛ چراکه اگر ما برگزار کنیم رقیب مردمی کردن می‌شویم و باید این کنگره ها مردمی برگزار شود.

هاشمی گفت: سال‌های زیادی است که از طریق شعر انتقال پیام می‌دهیم و برای معرفی و انتقال پیام شهدا باید به خوبی از ظرفیت شعر استفاده کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: حمایت جدی از انجمن‌ها و گروه های فعال این حوزه را در دستور کار داریم تا از انجمن‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت جدی در سال داشته باشیم.

وی افزود: ما توان حمایت، رسانه ای کردن و … را داریم؛ برای روزهای آینده با تعدادی از شاعران باید جلسه‌ای برگزار شود تا با بیانی شیوا درباره اتفاقات اخیر اشعاری را بشنویم.

هاشمی گفت: سعی داریم بنیاد در این عرصه‌های هنری به صورت جدی‌تر‌ و مداوم ورود پیدا کند. امیدوارم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار ‌و شهادت تمامی شعرا موفق باشند و ما را در این مسیر همراهی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها