کد خبر 154594
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید مطرح کرد؛

اعلام جزئیات سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی بانک ملت

اعلام جزئیات سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی بانک ملت

حسن‌زاده جزئیات سهمیه ایثارگران در فراخوان اسـتخدامی بانک ملت را طی نامه‌ای به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار حسن‌زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها تأکید کرد: بـا توجه به فراخوان اسـتخدامی بانک ملت در سال جاری و شـروع ثبت‌نام متقاضـیان از 15 آذرماه، نسبت به اطلاع‌رسانی به جامعه هدف واجد شرایط جهت مراجعه به سایت بانک و ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام شود.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: علی‌رغم اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع برخی ابهامات و مشـکلات احتمالی قبل و بعد از آزمون، بخش مربوط جهت تفکیک شـغل‌محل‌های اختصاصی سهمیه حداقل 25 درصد اسـتخدامی ایثارگران و همچنین ثبت مشـخصات ایثارگری مشمولان در سامانه ثبت‌نام از طرف آن بانک پیش‌بینی نشـده و ایثارگران نیز هماننـد سایر افراد باید در سایت ثبت‌نام و در آزمون شـرکت کنند.

وی ادامه داد: حسب اعلام بانک، ایثارگران متقاضی سهمیه 25 درصد باید صرفًا شغل‌محل‌های اعلام شده در فایل پیوست را انتخاب و در صورت تمایل به انتخاب سایر شغل‌محل‌ها، باید با داوطلبان آزاد رقابت و امتیاز لازم را کسب کنند ضمن اینکه متقاضـیان باید شـرایط مندرج جهت ثبت‌نام و شـرکت در آزمون را به دقت مطالعه و در صورت احراز شرایط نسبت به شرکت در آزمون استخدامی اقدام کنند.

حسن‌زاده با اشاره به فرایند برگزاری این آزمون اعلام کرد: بانک به نحو ممکن، ایثارگران ثبت‌نام شـده متقاضـی سـهمیه مذکور را از غیر ایثارگران تفکیک و اعلام خواهد کرد تا بعد از برگزاری آزمون نسبت به تائید ایثارگران واجد شرایط بهره‌مندی از سهمیه اقدام و اطلاعات مورد نیاز در اختیار بانک مزبور قرار گیرد.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه تأکید کرد: بدیهی است مسئولیت رعایت ضوابط مربوط به سهمیه مذکور به عهده آن بانک بوده و پاسخگوی این عزیزان خواهد بود.

برچسب‌ها