کد خبر 154567
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

بنگر در گفتگو با حیات:

در آسان‌ترین گروه جام جهانی بودیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم/ تعطیلات طولانی مدت لیگ به کیفیت دربی لطمه می‌زند

در آسان‌ترین گروه جام جهانی بودیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم/ تعطیلات طولانی مدت لیگ به کیفیت دربی لطمه می‌زند

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی در جام جهانی و همچنین دربی پیش رو در لیگ برتر میان استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی حیات درباره وضعیت تیم ملی ایران و عملکردش در جام جهانی خاطرنشان کرد: عملکرد ایران در جام جهانی به هیچ وجه خوب نبود و با اینکه قرعه ما نسبت به سایر تیم‌های آسیایی راحت‌تر بود و امکان این را داشتیم که به راحتی از این مرحله صعود کنیم ولی اشتباهاتی داشتیم که مانع از این اتفاق شد. ما در بازی آخر مقابل آمریکا به یک تساوی نیاز داشتیم تا به مرحله بعد برویم ولی اصلاً عملکرد خوبی مقابل آمریکا نداشتیم و بد بازی کردیم.

وی ادامه داد: شیوه و سبک بازی ما مقابل آمریکا باعث شد مقابل این تیم شکست بخوریم. باید یک ترکیب هجومی و به طور کلی عملکرد شجاعانه‌تری در این بازی می‌داشتیم تا بتوانیم حداقل یک تساوی بگیریم و حتی برنده از زمین خارج شویم ولی ظاهراً ملی پوشان تمرکز کافی برای این بازی نداشتند.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد عملکرد کی‌روش در جام جهانی و انتقاداتی که به وی می‌شود هم توضیح داد: ما با توجه به تجربه بالای کی‌روش و شناختش از تیم و بازیکنان او را دوباره به تیم ملی آوردیم و انتظار داشتیم با حضور او نتایج خوبی کسب کنیم ولی همان اتفاقی را شاهد بودیم که در دو جام جهانی قبلی رخ داد و حذف شدیم و به نظرم انتظاراتی که از کی‌روش وجود داشت برآورده نشد.

بنگر در مورد احتمال ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون تا پایان جام ملت‌ها هم گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال در مقطع حساسی قرار دارد و باید بهترین تصمیم ممکن را برای تیم ملی بگیرد. تیم های آسیایی با برنامه ریزی پیشرفت کردند و از ما جلو زدند و در حال حاضر نسبت به ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان از لحاظ عملکرد عقبت‌تر هستیم. به نظرم باید همه جوانب سنجیده شود و یک تصمیم درست گرفته شود. من نمی‌گویم کی‌روش برود یا بماند ولی باید یک تصمیم کارشناسی صورت بگیرد.

وی در مورد شروع دوباره لیگ و دربی پایتخت گفت: من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوبم برنده دربی شود اما با توجه به شرایطی که وجود دارد بازی سختی است. لیگ مدت‌هاست تعطیل بوده و حالا در این شرایط این دو تیم در اولین مسابقه به مصاف هم می‌روند هیچ کدام از دو تیم در آمادگی کامل نیستند و احتمالاً فقط برای نباختن بازی کنند. به همین خاطر پیش بینی خودم مساوی بدون گل است هرچند همانطور که گفتم دوست دارم پرسپولیس برنده این جدال حیثیتی شود.

برچسب‌ها