کد خبر 154483
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد؛

خدمت خالصانه عوامل انتظامی به هموطنان خود

خدمت خالصانه عوامل انتظامی به هموطنان خود

ا هیچ محدودیتی در اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآني در مجموعه انتظامی نداریم و باید کاری کنیم که آحاد کارکنان شریف انتظامی و خانواده های آنان با قرآن مانوس واقعی باشند و روزانه دست کم یک صفحه از قرآن را با معنا تلاوت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در جلسه شورای عالی قرآن کریم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کارکنان شریف و انقلابی انتظامی با تاسی و الهام از آیات قرآن و با روحيه معنوی در همه صحنه ها و حوادث حاضر و با افتخار به مردم خدمت می کنند. باید معارف قرآن کارکنان را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام سراسیمه کند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کل کشور خاطر نشان کرد: اگر کسی با قرآن مانوس شد به چیزی برای هدایت و سعادت نیاز ندارد و این سفارش و توصیه معصومین علیهم السلام است.

ادیانی با تاکید بر این نکته که قرآن مایه تذکر و هدایت همه جهانیان است، یاداور شد: خاصیت قرآن معنویت آفرین، هدایت بخش و راهنمائی انسان به خوبی ها و زیبائی ها است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی افزود: ما هیچ محدودیتی در اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآني در مجموعه انتظامی نداریم و باید کاری کنیم که آحاد کارکنان شریف انتظامی و خانواده های آنان با قرآن مانوس واقعی باشند و روزانه دست کم یک صفحه از قرآن را با معنا تلاوت کنند. اگر چشم و گوش کارکنان با آیات نورانی قرآن مانوس شد قطعأ با انگیزه معنوی و روحیه جهادی بهتر و بالاتری به مردم خدمت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی در بخش پایانی سخنان خود افزود: مسؤلین آموزشی باید محتوای همه فعالیت های تربیتی و آموزشی و فرهنگی را از آیات قرآن استخراج و در دوره های و کلاس ها و جلسات برای مخاطبین بیان کنند چرا که آیات قرآن نور است و قلب و دل انسان را روشن می کند و انسان را به کمال و تعالی هدایت می کند.

برچسب‌ها