کد خبر 154444
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

رونالدو: منتظر قهرمانی تیم ملی برزیل بودم/ نیمار را درک می‌کنم

رونالدو: منتظر قهرمانی تیم ملی برزیل بودم/ نیمار را درک می‌کنم

اسطوره فوتبال برزیل در مورد حذف این تیم از رقابت‌های جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال برزیل که به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی 2022 قطر شناخته می‌شد، روز گذشته و در جریان دیدار با کرواسی در ضربات پنالتی مغلوب شد و از این رقابت‌ها کنار رفت تا ستارگان این تیم از جمله نیمار مأیوس و غمگین این تورنمنت را ترک کنند.

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به حذفی سلسائو از جام جهانی قطر گفت: اطمینان داشتم که برابر کرواسی به پیروی دست پیدا می‌کنیم. من نه تنها منتظر پیروزی در این بازی بودم بلکه به قهرمانی امیدوار بودم. از سال 2002 که ما قهرمان شدیم سطح کیفی تیم‌های اروپایی به طرز قابل توجه‌ای بالا رفته است.

وی افزود: ما 20 سال بسیار تلخ را تجربه کردیم. تیم‌های ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه در 4 دور اخیر همگی از اروپا به قهرمانی در جام جهانی رسیدند. امسال ما فرصت داشتیم که طلسم شکنی کنیم و از مدعیان اصلی قهرمانی هم بودیم اما متاسفانه شکست خوردیم.

اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به اشک‌های نیمار بعد از حذف برزیل گفت: واقعا می‌توانم واکنش نیمار بعد از شکست را درک کنم. او تلاش زیادی کرد تا دست به تاریخ‌سازی زند. او به جسم خود زیاد فشار آورد و با وجود مصدومیت خود را رساند اما متاسفانه در نهایت تیم حذف شد.

برچسب‌ها