کد خبر 154437
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

آخرین وضعیت مصدومان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی

آخرین وضعیت مصدومان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی

استقلال و پرسپولیس هر دو چند مصدوم در آستانه دربی در جمع نفرات خودشان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر رو به پایان است و تیم‌ها آماده شروع دوباره مسابقات می‌شوند و هفته دوازدهم لیگ روزهای دوشنبه و سه شنبه، 28 و 29 آذرماه برگزار خواهد شد.

این هفته از مسابقات لیگ برتر بدون شک تحت تاثیر دربی پایتخت خواهد بود و مهم‌ترین بازی فصل فوتبال ایران بعد از این وقفه طولانی مدت میان سرخابی‌های پایتخت برگزار می‌شود و باید دید بعد از این تعطیلی حدوداً 2 ماهه سطح آمادگی دو تیم برای این دیدار در چه حدی است.

یکی از مواردی که همیشه در آستانه دربی مورد بحث قرار می‌گیرد وضعیت مصدومان دو تیم است و هم استقلال و هم پرسپولیس در روزهای اخیر درگیر مصدومیت چند بازیکن خود بودند که به بررسی آخرین وضعیت آنها می‌پردازیم:

استقلال درگیر مصدومیت آرمان رمضانی است که بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شد نیاز به جراحی ندارد ولی هنوز تکلیفش برای دربی مشخص نیست و کادر پزشکی در تلاش است او را به دربی برساند.

عارف غلامی دیگر مصدوم آبی‌هاست که از فردا طبق گفته خودش به تمرینات گروهی بر می‌گردد و مشکلی برای دربی ندارد. سبحان خاقانی تنها مصدوم قطعی استقلال برای این بازی است که حدود 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها درگیر مصدومیت میلاد سرلک هستند ولی کادر پزشکی اعلام کرده او احتمالاً به دربی خواهد رسید. کمال کامیابی‌نیا و فرشاد فرجی نیز به دلیل مصدومیت جزئی در روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی بودند که مشکلی برای دربی ندارند.

علیرضا بیرانوند که از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده بود هم جراحی بینی خودش را به بعد از دربی موکول کرده است و مشکلی برای این بازی ندارد.

برچسب‌ها