کد خبر 154318
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

گنجی در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

میزبانی خانواده شهدا از خانواده 47 شهید مدافع امنیت

میزبانی خانواده شهدا از خانواده 47 شهید مدافع امنیت

مشاور امور بانوان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران از میزبانی خانواده شهدا از خانواده 47 شهید مدافع امنیت خبر داد.

سمیه گنجی مشاور امور بانوان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات با اشاره به مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای امنیت اظهار کرد: عصر امروز 17 آذرماه برنامه تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای مدافع امنیت اخیر را داریم که در قالب بسیج، سپاه، فراجا و واجا برای حفظ امنیت به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این مراسم از 47 خانواده مدافع امنیت تکریم و تجلیل به عمل خواهد آمد؛ همسر، فرزند، پدر و مادر شهدای متاهل و پدر و مادر شهدای مجرد در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

گنجی خاطر نشان کرد که این خانواده معظم شهدا عصر امروز با رئیس جمهور نیز دیداری خواهند داشت.

مشاور امور بانوان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران ادامه داد: بعد از دیدار خانواده‌ها با رئیس جمهور، رویدادی نیز در مسجد جامع نارمک به میزبانی خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد و برنامه کاملا رنگ و بوی فاطمیه دارد.

گنجی بیان کرد: دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سخنران اول و علیرضا زاکانی سخنران دوم این برنامه خواهند بود که در ادامه حاج علی انسانی و محمد حسین حدادیان نیز به ذکر مصیبت می‌پردازند. وی با بیان اینکه در این مراسم 5 موکب برقرار است، گفت: موکب‌ها در محدوده مسجد جامع نارمک هستند و اجرای مراسم بر عهده گروه‌های مردمی است.

برچسب‌ها