کد خبر 154112
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

بازتاب حضور خمز در تراکتور در نشریه اسپانیایی: انتخاب عجیب پاکو

بازتاب حضور خمز در تراکتور در نشریه اسپانیایی: انتخاب عجیب پاکو

نشریه مطرح آ اس اسپانیا گزارشی از حضور پاکو خمز روی نیمکت تراکتور تبریز منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال تراکتور در نهایت سرمربی خودش را بعد از چند روز بلاتکلیفی شناخت و با اعلام سایت رسمی باشگاه، پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی را جانشین قربان بردیف روس کرد. 

این همکاری در رسانه‌های خارجی هم بازتاب داشت و نشریه مطرح آ اس اسپانیا نسبت به آن واکنش نشان داد.

آ.س نوشت:

تکنسین اسپانیایی تا پایان فصل و در ادامه یک دوره توافقی تراکتور را هدایت خواهد کرد. پاکو چند پیشنهاد روی میز داشت، اما در نهایت یکی از عجیب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کرد. فوتبال ایران پس از وجهه خوبی که تیمش در جام.جهانی قطر به نمایش گذاشت، درحال یپشرفت است و خمس هدایت یکی از تیم‌های برتر این رقابت‌ها را برعهده می‌گیرد. هرچند درحال حاضر این تیم در رده هفتم قرار دارد. سرمربی اسپانیایی امروز به تبریز، شهری که تراکتور به آن تعلق دارد، می‌رود و از 28 آذرماه به‌طور رسمی کارش در لیگ ایران را آغاز می کند

پاکو خمس از قبل می‌داند که کار کردن در خارج از کشور چگونه است، زیرا در سال 2017 او تیم کروز آزول مکزیکی را هدایت کرد. او پس از نجات ایبیزا در فصل گذشته بدون تیم بود. با این حال خمز برای ادامه حضور در باشگاه بالئاریک با مدیران این تیم به توافق نرسید و از آن زمان به‌ عنوان مفسر در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی حضور داشت.

برچسب‌ها