کد خبر 154073
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

حمله سرمربی تراکتور به زیدان: او مایه شرمسازی است

حمله سرمربی تراکتور به زیدان: او مایه شرمسازی است

سرمربی حال حاضر تراکتور پیش از این سابقه پیروزی مقابل رئال مادرید را دارد و البته صحبت های تندی علیه زیدان انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پاکو خمز، سرمربی حال حاضر تراکتور سابقه سال‌ها فعالیت در تیم هالی مختلف لالیگا را در کارنامه دارد. او سه سال قبل و در شرایطی که هدایت رایو وایکانو را بر عهده داشت موفق شد رئال مادرید را یک بر صفر شکست دهد و بعد از آن به تمجید از سرمربی رئال مادرید پرداخت.

خمز پیش از آن دیدار و پس از رویارویی قبلی خود با زیدان که 2 سال قبل‌تر (زمانی که زیدان دستیار آنچلوتی بود) انجام شده بود گفته بود: "من او را همکار نمی دانم چون نشان هایش را ندارد. وقتی نشان هایش را گرفت، او را همکار می دانم. فکر می کنم وضعیت او مایه شرمساری است. من نمی دانم چه درسی خوانده ام و چه چیزی به دست آورده ام. مدارک مربیگری چیزیست که وضعیت هرکس از آن معلوم می شود و متوجه می‌شوید که در اسپانیا می توانید بدون داشتن نشان خود مربیگری کنید."

با این حال، زیدان هرگز در این مورد صحبت نکرد و فقط به طور کلی به این جنجال پاسخ داد. علیرغم همه چیز، آنها دو سال بعد، قبل از بازی رایو-رئال مادرید، با یکدیگر صلح کردند، حالا با سرمربیگری زیدان. جمز پر از تمجید از او بود: "من کسی نیستم که مربیان را قضاوت کنم، زیرا می دانم که رهبری یک گروه دشوار است، اما زیدان برای مدیریت چنین گروه بزرگی سزاوار اعتبار بسیار زیادی است. فقط امیدوارم او پیروز شود و از آن لذت ببرد.

برچسب‌ها