کد خبر 153945
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

اتفاق شوکه کننده برای ستاره انگلیس؛

سارقان خانه استرلینگ مانع حضور او مقابل سنگال شدند

سارقان خانه استرلینگ مانع حضور او مقابل سنگال شدند

دلیل غیبت استرلینگ در دیدار مقابل سنگال سرقتی بود که از منزل او صورت گرفته بود.

به گزارش گروه ورزش حیات، تیم ملی انگلیس شب گذشته در شرایطی مقابل سنگال قرار گرفت که ستاره این تیم رحیم استرلینگ جایی در ترکیب سه شیر نداشت و دلیل غیبت او مشکلات خانوادگی عنوان شد و حالا نشریه سان انگلیس در گزارشی تکان دهنده ماجرای سرقت از منزل او را رسانه‌ای کرده است.

نشریه سان می‌گوید رحیم استرلینگ پس از هجوم سارقان به خانه‌اش مجبور شد از جام جهانی به خانه بازگردد، ستاره چلسی پس از اطلاع از دستبرد به منزلش در انگلیس در شنبه شب مجبور شد به کشورش برگردد و از فهرست تیم برای بازی یک شانزدهم نهایی انگلیس با سنگال کنار رفت.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس پیش از بازی با انتشار بیانیه‌ای فقط به این بسنده کرد وینگر چلسی به دلیل "مسائل خانوادگی" در این بازی بازی نخواهد کرد. در این بیانیه آمده است: "رحیم استرلینگ امشب برای حضور در ترکیب برای سه شیرها در دسترس نیست زیرا او با یک مشکل خانوادگی سروکار دارد."

این خبر شوکه کننده درست چند ساعت قبل از شروع بازی سه شیرها در برابر قهرمانان جام ملت های آفریقا منتشر شد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هم پس از پایان بازی گفت که نمی‌داند استرلینگ به موقع برای دیدار سه شیرها با فرانسه در روز شنبه به قطر بازمی‌گردد یا خیر.

سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم. در حال حاضر واضح است که اولویت این است که او در کنار خانواده‌اش باشد و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم و به او اجازه می‌دهیم تا زمانی که نیاز دارد در انگلیس بماند.

ساوتگیت در پاسخ به این سوال که آیا این وینگر در بازی یک چهارم نهایی انگلیس حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: "من واقعا نمی دانم زیرا در حال حاضر 
این وضعیتی است که او برای مقابله با آن به زمان نیاز دارد و من نمی‌خواهم او را تحت فشار قرار دهم. گاهی اوقات فوتبال مهمترین چیز نیست و خانواده باید در اولویت باشد.

وی ادامه داد: صبح روز بازی زمان زیادی با او سپری کردم اما اکنون مجبور شدم وظایف او در تیم را به افراد دیگری منتقل کنم تا در این زمینه به تیم کمک کنند. او می‌رود و به این موضوع رسیدگی می‌کند و هروقت شرایط بهتر بود بر می‌گردد.»

پنشریه دیلی میل چاپ لندن نوشت: سارقان مسلح در حالی که همسر و فرزندان استرلینگ در منزل حضور داشتند با هجوم به آن ، خانه این بازیکن را غارت کردند.

بر اساس گزارش های اولیه ، سارقان جواهرات همسر استرلینگ به ارزش 300 هزار پوند را به سرقت بردند.

این وینگر یک بار مقابل ایران در اولین بازی گروهی انگلیس گلزنی کرد.

او در تساوی بدون گل مقابل ایالات متحده ظاهر شد اما در آخرین بازی گروهی انگلیس مقابل ولز به عنوان یک بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفت.

انگلیس یکشنبه شب با نتیجه 3-0 سنگال را شکست داد تا دیدار یک چهارم نهایی خود با فرانسه را قطعی کند. جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا همگی در ورزشگاه آل بیت گلزنی کردند تا قهرمان آفریقا را به خانه بفرستند.

انگلیس با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت و سنگال با 6 امتیاز نایب قهرمان گروه A شد و هلند در صدر قرار گرفت. استرلینگ دومین بازیکن انگلیس است که جام جهانی را زودتر از موعد ترک می کند - پس از اینکه بن وایت روز چهارشنبه به دلایل شخصی قطر را ترک کرد.

این در حالی رخ داد که مشخص شد وایت تمرینات این هفته را به دلیل بیماری از دست داد.

برچسب‌ها