کد خبر 153831
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

حشمت مهاجرانی در گفتگو با حیات:

با کی‌روش، تاج و نبی فاتحه این فوتبال را باید خواند

با کی‌روش، تاج و نبی فاتحه این فوتبال را باید خواند

سرمربی سال‌های دور تیم ملی به شدت از عملکرد تیم ملی و فدراسیون فوتبال ناراحت است و عقیده دارد انتقاد دلسوزان فوتبال هم به جایی نمی‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عملکرد نه چندان خوب تیم ملی در جام جهانی قطر و حذف ایران از مسابقات در کنار موفقیت سایر تیم‌های آسیایی باعث شده هجمه انتقادات به سمت کارلوس کی‌روش و مهدی تاج روانه شود و صحبت‌ها و شایعاتی مبنی بر توافق بر سر ادامه این همکاری هم باعث شده اهالی فوتبال و کارشناسان و پیشکسوتان نسبت به آن واکنش نشان دهند و مخالفت خود را اعلام کنند.

حشمت مهاجرانی، سرمربی تیم ملی ایران در اولین دوره حضور در جام جهانی در سال 1978 که پیش از شروع مسابقات حمایت خودش را از تیم ملی عنوان کرده بود حالا بهتر از هر کس دیگری می‌تواند در خصوص عملکرد کی‌روش اظهار نظر کند و از اتفاقاتی که برای فوتبال ایران رخ داده و عدم پاسخگویی و اهمیت دادن به نظر کارشناسان و دلسوزان فوتبال خشمگین و ناراحت است و با وجود اینکه خیلی تمایلی به صحبت در این باره نداشت، در گفتگو با حیات گلایه‌های خودش را مطرح کرد.

مهاجرانی در خصوص عملکرد تیم ملی، کی‌روش و فدراسیون فوتبال به حیات گفت: این یک کار تکراری است که ما در مورد تیم ملی صحبت کنیم و هیچ تغییری در شیوه مدیریت فوتبال ما ایجاد نمی‌شود و حتی کارکرد انتقادی هم ندارد. یک مثلثی تشکیل شده میان سجادی، تاج و نبی که تصمیم گیری می‌کنند و حالا قرار است کی‌روش را تا پایان جام ملت‌ها ابقا کنند و حالا هر صحبت و انتقادی که من انجام دهم و هرچقدر هم منطقی و عقلانی باشد حرف و کلام ما به جایی نمی‌رسد. 

وی افزود: به طور کلی بخواهم بگویم اگر این آقای مربی قبل از بازی با انگلیس صحبتی در خصوص این تیم انجام داد و بعد از آن شکست سنگین آمد گفت این تیم برای ما یک حریف تمرینی بود. در هر جای دنیا اگر یک مربی تیم ملی چنین صحبتی مطرح می‌کرد فوراً او را اخراج می‌کردند و دیگر منتظر بقیه نتایج نمی‌ماندند. دیگر رفتن سراغ سایر مباحث تکرار مکررات است که چه بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند و چقدر روش و شیوه بازی ما اشتباه بود و... 

سرمربی سال‌های دور تیم ملی در ادامه گفت: مشکلات تیم را همه می‌دانند و تکرارش دیگر برای کسی جذابیت ندارد. در کل باید فاتحه این فوتبال را خواند که وقتی تاج انتخاب شد آمد و خود رأی اعلام کرد که من کی‌روش را می‌آورم و این صحبت نشان می‌دهد کمیته فنی و هیات رئیسه به قول علی پروین یعنی کشک و در این شرایطی که تیم ملی شکست خورده و هیچ کمیته ای هم وجود ندارد که از او توضیح بخواهد و بررسی کند و پاسخ بخواهد و خود کی‌روش هم خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند و امثال تاج و نبی و سجادی هم از او حمایت می‌کنند، صحبت امثال من هم فایده‌ای ندارد.

برچسب‌ها