کد خبر 153696
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

پایان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه ودجا

پایان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه ودجا

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز یازدهم آذرماه با رقابت 370 نفر برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز یازدهم آذرماه با رقابت 370 نفر و به میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حرم آستان مقدس عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

این مسابقات در چهار رشته ترتیل، قرائت، مفاهیم، اذان و حفظ جزءهای 25،20،15،10،5،3 و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد. مسابقات مقدماتی قرآن کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهریور و مهر امسال با شرکت حدود چهار هزار نفر از سراسر کشور برگزار شد که از میان آنها 370 نفر به این مرحله از مسابقات راه یافتند. 

 از میان شرکت کنندگان 70 نفر شامل 35 شاغل و 35 نیروی وظیفه به مرحله نهایی راه خواهند یافت. مسابقات قرآن ویژه همسران و خواهران شاغل توسط سازمان صنایع دفاعی و مسابقات دختران به میزبانی صا ایران در روزهای سوم و چهارم آذر ماه و مسابقات پسران زیر و بالای 16 سال خانواده های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دهم آذرماه به میزبانی سازمان اتکا برگزار شد.

اختتامیه مسابقات نیز پانزدهم آذرماه باحضور مسئولین عالی مقام از وزارت دفاع و نفرات برتر در تمامی گروه ها و رشته ها برگزار می شود.

برچسب‌ها