کد خبر 153603
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

برپایی آئین معرفی کتاب «من زینب تو هستم»

برپایی آئین معرفی کتاب «من زینب تو هستم»

آئین معرفی کتاب «من زینب تو هستم» نوشته معصومه محمدی امروز پنجشنبه 10 آذرماه به همت کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ آئین معرفی کتاب «من زینب تو هستم» نوشته معصومه محمدی امروز 10 آذرماه توسط کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب پنجشنبه‌های کتابخوانی درحال برگزاری است.

کتاب «من زینب تو هستم»، پنجمین کتاب از مجموعه کتاب‌های خاطرات شفاهی انتشارات 27 بعثت است که براساس روایت خواهر شهید سعید نامدار از دوران دفاع مقدس برادرش به قلم معصومه محمدی نگاشته شده و در مردادماه 1400 چاپ و منتشر شده است.

این کتاب عشق و ایثار مرارت‌های خواهری را به تصویر کشیده که بعد از شهادت و اسارت برادرانش دیگر به زندگی قبل خود بازنگشت. زینب‌وار پای عشق خواهر و برادری‌اش ایستاد.

شهیدی که در بطن کتاب جاری است، یکی از حُرهای دفاع مقدس است که صبر و وفای خواهرش را رسانه‌ای کرد تا همه بدانند زینب‌ها در همه تاریخ کعبه رنجند.

شهید سعید (رستم) نامدار، تخریبچی لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) در تاریخ 25 آبان سال 1361 در عملیات زین العابدین (ع) منطقه سومار - مندلی به فیض شهادت نائل شد.

این مراسم امروز از ساعت 11 در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

برچسب‌ها