کد خبر 153369
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

حسین حقیقی در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

هنرمند به خلق اثر برای کشورش افتخار می کند/ انتشار اثر جدید در صورت صعود ایران به دور دوم جام جهانی

هنرمند به خلق اثر برای کشورش افتخار می کند/ انتشار اثر جدید در صورت صعود ایران به دور دوم جام جهانی

حسین حقیقی که پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز با انتشار اثر «هوادار» در فضای مجازی و رسانه ملی خبرساز شد، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات از حال و هوای تولید این اثر گفت.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، حسین حقیقی، خواننده جوان موسیقی پاپ که طی چند روز گذشته پس از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز جدیدترین اثر خود را در وصف این حماسه منتشر کرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات از انتشار جدیدترین اثر خود با حال و هوای ملی میهنی در صورت صعود تیم ملی ایران به دور دوم جام جهانی فوتبال خبر داد.

وی افزود: قطعه آهنگ «هوادار» چند روز پیش پس از برد تاریخی ملی پوشان در مقابل تیم ملی ولز منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت و این استقبال نشان دهنده این موضوع است که جامعه ایران این روزها به شدت نیاز به شنیدن آثار غرورآفرین دارند که موجب تقویت غرور و انسجام ملی شود.

حقیقی تصریح کرد: بدون تردید هر هنرمندی به خلق اثر در وصف میهن خود افتخار می کند و آرزو دارد بهترین اثر هنری خود را در رثای میهن خود و افتخار آفرینی قهرمانان کشورش خلق کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همواره نهایت تلاش خود را کرده ام تا بهترین آثارم در ‌وصف ایران عزیز و سرافرازی هموطنانم باشد که امیدواریم این مسیر را با قوت ادامه دهم.

حقیقی خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر مراحل آماده سازی قطعه دیگری با حال و هوای جام جهانی فوتبال به اتمام رسیده است که انشالله در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی منتشر خواهد شد و امیدواریم این قطعه همانند آهنگ «هوادار» مورد توجه مردم قرار گیرد.

گفتنی است، قطعه آهنگ «هوادار» با ترانه و آهنگسازی سیدجواد پرئی، تنظیم امیر جمال فرد،میکس و مسترینگ: محمد خداکرم و صدای حسین حقیقی منتشر شده است.

برچسب‌ها