کد خبر 153350
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

سرپرست وزارت راه و شهرسازی خبر داد

تامین اراضی بیش از 2.5 میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی

تامین اراضی بیش از 2.5 میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی

سرپرست وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور توامان دنبال می‌شود، از تامین اراضی بیش از دو و نیم میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش حیات به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «شهریار افندی‌زاده» سرپرست وزارت راه و شهرسازی در برنامه گرامیداشت هفته بسیج، در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی ضمن تشکر از تلاش‌ تمامی بسیجیان، گفت:در ظرف یک سال و نیم اراضی بیش از دو و نیم میلیون واحد مسکونی توسط وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.تمامی این اراضی با بررسی های مختلف از نظر عارضه‌های منابع طبیعی و شهرسازی و تامین زیرساخت‌ها در شورای عالی شهرسای و معماری و نشست های تخصصی وزارتخانه ابلاغ شده است. هم اکنون وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی تمامی استان ها در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن بسیج شده اند.
افندی‌زاده که در جمع بسیجیان وزارت راه و شهرسازی سخت می گفت، با قدردانی از تلاش های کوشش های بسیجیان و فعالیت بسیجی وارد کارکنان این وزارتخانه ادامه داد: اگر نگاه ما نگاه خدمتگزاری باشد می‌توانیم موفق عمل کنیم. نگاه ما در وزاتخانه‌ها تلاش و کوشش و توسعه و ترویج آن است. ما باید الگو و فعال باشیم تا بتوانیم تاثیرگذار و اثربخش عمل کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد تا در همفکری و همدلی آینده ای بهتر با امید، دانش و تخصص برای ایران رقم بخورد.

برچسب‌ها